PracaGrupypl.praca.dyskusje › w jaki język zainwestować?

  • 31. Data: 2008-04-04 09:40:04
    Temat: Re: w jaki język zainwestować?
    Od: "l...@g...com" <l...@g...com>

    ja tutaj sie wciele w obronce javy acz nie pisze w niej, lecz w c#

    > Rzeczywiście, żeby pisać w Javie i pamiętać w każdej linijce o
    > kilkunastu rzutowaniach typu... I masa innych ograniczeń... To nie może
    > być proste.

    nieprawda, tutaj wszystko zalezy od programisty jak cos napisal i czy
    trzeba rzutowac,
    poza tym w c++ rzutowanie w dol:

    Marine* marine = dynamic_cast<Marine*>(PointerToGameUnit);

    a w javie uzywasz do tego nawiasow: ((Pies)ssak).Szczekaj();

    chyba bardziej czytelne co nie?

    w c#: (ssak as Pies).Szczekaj();

    jeszcze bardziej [dla mnie przynajmniej]

    > A do tego trzeba umieć czytać taką litanię. Po prostu język
    > stworzony dla producentów kompilatorów, a nie dla programistów. Mimo, że
    > Java ma bardzo niski próg wejścia, to nie za bardzo nadaje się do
    > programowania.

    usmialem sie :) dzieki

    > Póki co Java to najbardziej nieekologiczny język programowania. Gdyby
    > ten sam soft napisać w C++, zużycie energii zżeranej przez komputer
    > zmniejszyłoby się kolosalnie. A teraz będziemy mieli Javę na Wiście -
    > program w Javie zamiast się wykonywać będzie walczył z "dotnetową" Wiśtą
    > o zasoby i energia będzie konsumowana zupełnie na próżno. Zobaczymy co
    > będzie za te 30 lat - o ile nasza planetka przetrzyma.

    http://webhosting.pl/kategorie/programowanie/2008_03
    /java_rownie_szybka_jak_c

    poczytaj czasami cos zanim znow palniesz glOOpote

    pozdr.
    L.

  • 32. Data: 2008-04-04 09:44:46
    Od: Ris <r...@g...com>

    On 2 Kwi, 21:29, pw <p...@o...pl> wrote:

> [...]
    > na szybkie i przyjemne programowanie.

    > Póki co Java to najbardziej nieekologiczny język programowania. Gdyby

    Tak, fantasta z ciebie, że hoho.

    --
    Robert Sajdok (Ris)

  • 33. Data: 2008-04-04 09:50:41
    Od: Ris <r...@g...com>

    On 30 Mar, 11:38, SOCAR <s...@i...pl> wrote:

    > Sam w większosći czasu jestem programistą C#, ale ostatnimi czasy
    > zastanawiam się czy nie rzucić MSproduktu dla Javy, którą na rynku pracy
    > (po ogłoszeniach) widuję częściej w wymaganiach niż c#. Myślę że
    > "zainwestowanie" w Javę wyjdzie Ci tylko na zdrowie, gdyż rynek się szybko
    > rozwija, jest wielotorowy i ma rozpiętą skalę możliwości. Wcześniej czy
    > później mozesz pisać aplikacje desktopowe w javie jak również servlety dla
    > aplikacji webowych.

    Mnie zaś po nie małym doświadczeniu z produktami MS, zaczyna to
    wszystko przerażać. Wszystko jest dobrze do momentu poważnej
    aplikacji. Nagle okazuje się, że są same problemy, obejście ich
    graniczy z cudem. Sam język C Sharp, nie można mu wiele zarzucić ale
    to przecież kalka Javy. Dlatego postanowiłem o zwrocie w kierunku
    Javy.

    --
    Robert Sajdok (Ris)

  • 34. Data: 2008-04-04 13:43:42
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Fri, 4 Apr 2008 02:50:41 -0700 (PDT), Ris napisał(a):

> [...]
    > graniczy z cudem. Sam język C Sharp, nie można mu wiele zarzucić ale
    > to przecież kalka Javy. Dlatego postanowiłem o zwrocie w kierunku

    Napiszcie obaj cos wiecej o C# i klopotach, bo wlasnie planuje migracje w
    kierunku C# i .NET (z Delphi) ale to co piszecie jest niewesole. Tylko
    ciagle brak konkretow.

    pozdrawiam
    Norbert

  • 35. Data: 2008-04-04 19:39:31
    Od: Ris <r...@g...com>

    On Apr 4, 3:43 pm, Norbert <n...@r...no> wrote:

    > Napiszcie obaj cos wiecej o C# i klopotach, bo wlasnie planuje migracje w
    > kierunku C# i .NET (z Delphi) ale to co piszecie jest niewesole. Tylko
    > ciagle brak konkretow.

    Wiele rowziązań jest w fazie tworzenia lub bardzo młodych. ASP.NET
    dopiero teraz doczekał się rozwiązania MVC. W Javie frameworków masz
    od groma są one przetestowane, jest w czym wybrać. Jedna z większych
    wad .Net to dostępność na jedną platformę windows, mimo wszystko świat
    idzie w rozwiązania otwarte.

    --
    Robert Sajdok (Ris)

  • 36. Data: 2008-04-05 16:18:07
    Od: "Marcin" <n...@p...onet.pl>

    Z drugiej strony liczba komputerow z Windows jest ogromna.

    Marcin

  • 37. Data: 2008-04-06 10:30:19
    Od: pw <p...@o...pl>

    l...@g...com pisze:
    > http://webhosting.pl/kategorie/programowanie/2008_03
    /java_rownie_szybka_jak_c

    > poczytaj czasami cos zanim znow palniesz glOOpote

    Chyba szkoda komentować, ale niech tam.
    Sun JVM jest napisana w C/C++. Sugerujesz, że przetwarzanie dokonywane
    przez JVM wprowadza zerowy narzut. Można wyciągnąć wniosek, że nie może
    istnieć szybszy język niż C/C++ (w których to programy napisane wykonują
    się magicznie i natychmiast bez utylizacji CPU) :-D

    Pozdrawiam
    pw

  • 38. Data: 2008-04-06 15:11:40
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Sun, 06 Apr 2008 12:30:19 +0200, pw <p...@o...pl>
    w <fta949$svq$1@nemesis.news.neostrada.pl> napisał:

> [...]
    > istnieć szybszy język niż C/C++ (w których to programy napisane wykonują
    > się magicznie i natychmiast bez utylizacji CPU) :-D

    Trick nazywa się 'runtime optimization'.
    W sumie dziwnym nie jest, że ktoś komu takie pojęcie jest obce ma
    kompleksy względem Javy.

    > pw

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 39. Data: 2008-04-06 15:34:01
    Od: pw <p...@o...pl>

    Jakub Lisowski pisze:
    > Trick nazywa się 'runtime optimization'.
    > W sumie dziwnym nie jest, że ktoś komu takie pojęcie jest obce ma
    > kompleksy względem Javy.

    "Trick" nazywa się "nasi spece od handlu są najlepsi". Teraz czekamy na
    silniki gier napisane w Javie, które będą się sypać jak grzyby po
    deszczu :-D

    Pozdrawiam
    pw

  • 40. Data: 2008-04-06 16:36:31
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    pw pisze:

    > "Trick" nazywa się "nasi spece od handlu są najlepsi". Teraz czekamy
    > na silniki gier napisane w Javie, które będą się sypać jak grzyby po
    > deszczu :-D

    Ja bym poczekał najpierw na skalowalne serwery aplikacyjne napisane w
    C/C++/asemblerze.

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    Excellent time to become a missing person.