PracaGrupypl.praca.dyskusjew jaki język zainwestować? › Re: w jaki język zainwestować?
    From: Ris <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: w jaki język zainwestować?
    Date: Fri, 4 Apr 2008 02:50:41 -0700 (PDT)

    On 30 Mar, 11:38, SOCAR <s...@i...pl> wrote:

    > Sam w większosći czasu jestem programistą C#, ale ostatnimi czasy
    > zastanawiam się czy nie rzucić MSproduktu dla Javy, którą na rynku pracy
    > (po ogłoszeniach) widuję częściej w wymaganiach niż c#. Myślę że
    > "zainwestowanie" w Javę wyjdzie Ci tylko na zdrowie, gdyż rynek się szybko
    > rozwija, jest wielotorowy i ma rozpiętą skalę możliwości. Wcześniej czy
    > później mozesz pisać aplikacje desktopowe w javie jak również servlety dla
    > aplikacji webowych.

    Mnie zaś po nie małym doświadczeniu z produktami MS, zaczyna to
    wszystko przerażać. Wszystko jest dobrze do momentu poważnej
    aplikacji. Nagle okazuje się, że są same problemy, obejście ich
    graniczy z cudem. Sam język C Sharp, nie można mu wiele zarzucić ale
    to przecież kalka Javy. Dlatego postanowiłem o zwrocie w kierunku
    Javy.

    --
    Robert Sajdok (Ris)