PracaGrupypl.praca.dyskusjeurlop na zadnie raz jeszcze › Re: urlop na zadnie raz jeszcze
  • Data: 2006-06-04 08:35:07
    Temat: Re: urlop na zadnie raz jeszcze
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:e5to2l$3o3$1@nemesis.news.tpi.pl fart <a...@w...pl>
    pisze:

    > Jesteś jedynym jakiego znam, który tak interpretuje tą kwestię
    Tzn. którą?

    > ok ..... masz prawo, zezwalam Ci :)))))))))))))))))))))
    Oh, sensei... ;)

    > ja stoję przy swoim i w najbliższym wolnym czasie złożę zapytanie do GIP
    > o ich interpretację (zasiałeś ziarno niepokoju)
    Daj znać co odpowiedzieli, bo sam jestem ciekaw czy dobrze myślę.
    Wg mnie bowiem usprawiedliwiona nieobecność w pracy to przypadki wymienione
    w rozporządzeniu, o którym mówiliśmy i urlop tu się nie łapie. Z kolei KP
    nakłada na pracownika tylko obowiązek powiadomienia pracodawcy (ustawodawca
    nie narzuca też formy powiadomienia) o skorzystaniu z urlopu na żądanie, nie
    wymaga uzyskania zgody pracodawcy.

    > Niedługo i tak w cholerę pójdzie ten rosdzaj urlopu, więc po co się
    Może tak, może nie. Nic nie wiem aby istniał jakiś urzędowy projekt zmian w
    KP.

    Jotte