PracaGrupypl.praca.dyskusjeurlop na zadnie raz jeszcze › Re: urlop na zadnie raz jeszcze
  • Data: 2006-06-12 06:21:55
    Temat: Re: urlop na zadnie raz jeszcze
    Od: "fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy Ciebie też jak i mojego szefa żona w domu gnębi i dlatego szukasz
    > sobie miejsca gdzie możesz wyładować swoją flustrację.
    > Szwęda się taki po firmie i tylko szuka komu by tu przygryźć a czasu na
    > terminowe zamówienie materiałów to nie ma.

    hahahahahhahahahahhahahahhahahahaha'!!!!!

    KUNA nieeeeee :))))))

    Ja jestem zadowolony ... z żony i z siebie oraz z życia :))))))

    noooo dooobra ... odpuszczę Ci .... :))
    Zezwalam na to, że w drodze umowy będziesz miał prawo wystąpić z wnioskiem o
    urlop na żądanie ustnie, jednak po uprzednim zakomunikowaniu mi to i
    umożliwieniu nagrania na trwały nośnik Twojego wniosku o urlop na żądanie
    :)))))) dla celów dowodowych :))))

    pozdrawiam
    fart

    Czo siem mnie czepiasz ???
    Ja tylko staram się być zabezpieczony :)))))
    Nie chce w stosunkach pracodawca-pracownik dzieci niechcianych :))))))))