PracaGrupypl.praca.dyskusjeurlop na zadnie raz jeszcze › Re: urlop na zadnie raz jeszcze
  • Data: 2006-06-12 14:50:35
    Temat: Re: urlop na zadnie raz jeszcze
    Od: "fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sie dowcipniś do dyskusji trafił :-)
    > Ciekawe czy byłoby Ci tak do śmiechu jakbyś miał przezyć 3 miechy bez
    > kasy.

    A to już jest art 55 KP, wg którego później możesz dochodzić roszczeń ... i
    powiem , że jest Tobie łatwiej dochodzić roszczeń, niż biednemu zniewolonemu
    i zahukanemu pracodawcy, którego wszyscy chcą ograbić z należnych mu

    A swoją drogą ... ja żądam zapłaty z góry ..... i wiesz jak jest fajnie ....
    ktoś mi nie chce zapłacić ... a ja mu wyjeżdżam, że właśnie wygasła umowa,
    gdzie jednym z warunków trwania jest terminowe regulowanie płatności
    :))))))))))))))))))))) a wznowienie współpracy wymaga dodatkowych
    negocjacji. :))))) ... czytaj wzrost moich cen :))

    pozdrawiam
    fart