PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop

  • 1. Data: 2004-04-01 19:13:49
    Temat: urlop
    Od: "Marta" <m...@p...onet.pl>

    Czesc,

    Kompletnie sie nie orientuje, jak mozna sobie wyliczyc nalezny urlop, moze
    ktos z Was jest bardziej zorientowany.

    Ukonczylem studia w 2003 roku, obrona 25 czerwca. Prace rozpoczolem 1 lipca
    i pracowalem do 27 grudnia. W tym czasie, nie opuscilem ani jednego dnia
    pracy. Umowa o prace zostala rozwiazana za porozumieniem stron. Z dniem 1
    stycznia 2004, podjolem kolejna-obecna prace, rowniez nie wykorzystujac
    zadnego urlopu. Teraz moje pytanie, jaki okres urlopu przysluguje, mi,
    jezeli nie otrzymalem zadnego, ekwiwalentu za nie wykorzystany urlop, z
    poprzedniej pracy, a swiadectwo pracy przedlozylem nowemu pracodawcy. Za
    wszelkie info z gory dziekuje,

    Pozdrawiam, Tomek.

  • 2. Data: 2004-04-01 20:09:53
    Temat: Re: urlop
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Marta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    dnia
    > pracy. Umowa o prace zostala rozwiazana za porozumieniem stron.

    Gdybyś popracował do 31 grudnia 2003 r., to nabyłbyś prawo do 10 dni
    urlopu wypoczynkowego, a właściwie do ekwiwalentu pieniężnego za ten
    urlop.

> [...]
    > jezeli nie otrzymalem zadnego, ekwiwalentu za nie wykorzystany urlop,
    > poprzedniej pracy, a swiadectwo pracy przedlozylem nowemu pracodawcy.

    Już 4 stycznia 2004 r. nabyłeś prawo do 10 dni urlopu wypoczynkowego, a
    do następnych 10 dni nabędziesz prawo w dniu 4 lipca 2004 r.
    Do następnego urlopu wypoczynkowego nabędziesz prawo w dniu 01.01.2005
    r.

    Pozdrawiam

    wa

  • 3. Data: 2004-04-04 18:27:54
    Od: "Majgocha" <m...@x...wp.pl>

    Użytkownik "waczek" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > wa
    > Od 1.I 2004 zmieniły się przepisy. Prawo do urlopu wypoczynkowego w
    należnym wymiarze nie nabywa się po roku pracy (ew. 1/2 wymiaru po 1/2
    roku), lecz 1/12 za każdy przepracowany miesiąc po rozpoczęcou pracy.

  • 4. Data: 2004-04-04 19:17:10
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 4 Apr 2004 20:27:54 +0200, "Majgocha"
    <m...@x...wp.pl> zakodował:

    >należnym wymiarze nie nabywa się po roku pracy (ew. 1/2 wymiaru po 1/2
    >roku), lecz 1/12 za każdy przepracowany miesiąc po rozpoczęcou pracy.

    No i co to ma do rzeczy w tej sprawie? Przecież przepis dotyczy tylko
    tych osób, które "pod jego rządami" rozpoczęły pracę.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2004-04-04 19:56:00
    Od: g...@p...onet.pl

    > Ukonczylem studia w 2003 roku

    > (ciach)
    > (...) rozpoczolem (...)
    > (...) podjolem (...)

    no comments.

    --

    pozdrawiam,

    glos

  • 6. Data: 2004-04-04 20:19:34
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    > no comments.

    Ewolucja jezyka polskiego w strone fonetycznosci?
    ;)
    pzdr
    Krzysztof

    ---