PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ktoś źle przeczytał ogłoszenie o pracę...

  • 1. Data: 2004-04-01 18:42:35
    Temat: Ktoś źle przeczytał ogłoszenie o pracę...
    Od: MaDeR <p...@n...invalid>

    ...(moje) i zgłosił się do mnie.
    Miło, gdyby nie jeden drobiazg.
    To, czego chcieli ode mnie, kompletnie nie pasowało do tego, co ja
    zamieściłem w ogłoszeniu. Bo co ja, biedny, początkujący technik
    informatyk z aspiracjami stron www, prostego programowania i nader
    bolesnej nauki o MS SQL w praktyce (tam, gdzie aktualnie pracuję),
    chcący dorobić sobie na umowie-zleceniu, mogę wiedzieć o tym, co się
    chce w zawodzie analityka czy innego konsultanta? Wymagania ewidentnie
    były czytane z kartki... :)))

    Uprzejmie jej wyjaśniłem, kim jestem, a kim nie jestem. I do teraz
    śmieję się do siebie. :)

    --
    MaDeR - email: m_a_d_c_i_o_[at]_wp.pl
    www: http://mader.no-ip.org