PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop

  • 1. Data: 2003-08-07 11:31:01
    Temat: urlop
    Od: "Oliwia" <i...@w...pl>

    Czy ktos sie orientuje, bo mam problem.
    pracuje w firmie ponad 2 lata, w lutym firma zmienia status ze spolki cywilnej
    na spolke zoo, ale nie wykorzystuje urlopu przed podpisaniem nowej umowy.
    Teraz po 7 miesiacach pracy odchodze z firmy lacznie w tej firmie wypracowalam
    3 lata i 2 miesiace, ile mi teraz przysluguje urlopu?
    (normalnie bylo to 20 dni w roku) ale po 6 latach pracy jak sie to liczy i czy
    ten niewykorzystany urlop jakos przechodzi? AAA w swiadectwie pracy oczywiscie
    nikt mi nie wpisal niewykorzystanego urlopu

    Oliwia

    --
    "Łaskoczesz mnie swoimi niektórymi słowami,
    tak jak alkoholik jest łaskotany widokiem

  • 2. Data: 2003-08-10 07:57:54
    Temat: Re: urlop
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

> [...]
    >
    > --
    > "Łaskoczesz mnie swoimi niektórymi słowami,
    > tak jak alkoholik jest łaskotany widokiem

    Z tego co napisałeś wynika że Two wymiar urlopu wynosi nadal 20 dni za
    porzednie lata a za ten ( 2003 ) należy Ci się proporcjonalnie do
    przepracowanego czasu pracy czyli 12 dni. Urlopy zaległe i za za ten rok
    powinieneś wykorzystać lub otrzymać ekwiwalent pieniężny i powinno to być
    zapisane w świadectwie pracy. Pozdrawiam.