PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa zlecenie czy warto

  • 1. Data: 2005-04-17 15:26:19
    Temat: umowa zlecenie czy warto
    Od: user <u...@m...one.pl>

    Witam
    koles mi zaproponowal opieke zdalna nad dwoma serwerami.. miasto
    niewielkie to i kasa nie wielka 300zl proponuje
    akurat jest zarejstrowany jako bezrobotny.. czy jesli bede mial umowe
    zlecenie to bede sie musial wyrejstrowac z bezrobocia? i czy na taka
    kase warto podpisywac umowe.. myslalem ze jesli na umowe to kolo 450

    pozdrawiam
    Albert

  • 2. Data: 2005-04-17 17:26:34
    Temat: Re: umowa zlecenie czy warto
    Od: "bca" <p...@o...pl>

    >czy jesli bede mial umowe
    >zlecenie to bede sie musial wyrejstrowac z bezrobocia?
    NIE

  • 3. Data: 2005-04-17 17:39:21
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "bca" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > NIE

    Tak. Przy kazdej pracy zarobkowej, czy na zlecenie, czy na dzielo, czy na
    umowe, trzeba sie wyrejestrowac. Inaczej, jak odkryja, mozna miec
    nieprzyjemnosci - zwlaszcza, jak sie pobieralo zasilek.

    I.

  • 4. Data: 2005-04-17 18:48:43
    Od: "bca" <p...@o...pl>

    dalej jest się bezrobotnym, tylko z jakimś dodatkowym określeniem.(aktywnym,
    czy coś takiego)
    Trzeba o tym koniecznie poinformować urząd, ale dalej będziesz miał prawa
    bezrobotnego - pamiętaj ochrona zdrowia. Zwykły bezrobotny co miesiąc podpisuje
    w urzędzie , że nie zarobił. Jakbyś to podpisał to byś skłamał.
    Tak więc musisz poinformować urząd, ale to nie to samo, co przestać być
    bezrobotnym.

  • 5. Data: 2005-04-17 18:53:35
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: bca [17 Apr 2005 20:48:43 +0200]:

    > dalej jest się bezrobotnym, tylko z jakimś dodatkowym
    > określeniem.(aktywnym, czy coś takiego)

    Od kiedy? Zawsze bylo tak, ze przy kazdej dowolnej formie
    umowy zarobkowej przestawales byc bezrobotny na czas, kiedy
    ta umowa funkcjonuje.

    Cos sie zmienilo?

    Kira

  • 6. Data: 2005-04-17 22:46:32
    Od: "TaDeK" <T...@p...de>

    user wrote:
> [...]
    > zlecenie to bede sie musial wyrejstrowac z bezrobocia? i czy na taka
    > kase warto podpisywac umowe.. myslalem ze jesli na umowe to kolo 450

    a nie mozesz wziasc umowy-zlecenie na brata/siostre/ojca/matke (wybierz
    sobie) i pracowac na ich konto, zeby nie stracic uprawnien osoby bezrobotnej
    ? Oficjalnie bedziesz osoba bezrobotna i nie stracisz uprawnien, a kase
    sobie zarobisz. Proste i skuteczne.

  • 7. Data: 2005-04-18 18:24:58
    Od: Karol Lipnicki <a...@m...int.pl>

    user napisał(a):

    > koles mi zaproponowal opieke zdalna nad dwoma serwerami.. miasto
    > niewielkie to i kasa nie wielka 300zl proponuje

    Serdecznie Dziękuję za psucie rynku IT.
    Od kilku lat siedzę w tej profesji. Należą ci się kopy za to, bo przez
    takich ludzi jak ty moi koledzy tracą pracę, bo za coś co jest warte
    np.: 2000 zł, firma może zapłacić takiemu frajerowi 500 zł. Zastanów się
    czasem co robisz....

    Alpin19

  • 8. Data: 2005-04-18 18:45:09
    Od: "TaDeK" <T...@p...de>

    Karol Lipnicki wrote:

> [...]
    > takich ludzi jak ty moi koledzy tracą pracę, bo za coś co jest warte
    > np.: 2000 zł, firma może zapłacić takiemu frajerowi 500 zł. Zastanów

    znasz prawo popytu i podazy ? coz moge dodac - po prostu bezrobocie

  • 9. Data: 2005-04-18 18:55:05
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Karol Lipnicki napisał(a):
> [...]
    > takich ludzi jak ty moi koledzy tracą pracę, bo za coś co jest warte
    > np.: 2000 zł, firma może zapłacić takiemu frajerowi 500 zł. Zastanów się

    A co to za psucie? Gosc pisze ze mala miescina. Wiec pewnie nie ma tam
    fachowca ktory zarzadalby za to 2tys. A i pewnie wlascicielowi serwerow
    nie oplacaloby sie dawac za to 2tys. Zreszta - skoro gosc jest gotow dac
    300zl/m-c za dwa serwery to oznacza ze raczej nie udostepniaja one zbyt
    duzo waznych uslug.
    Jesli Twoi koledzy sa dobrzy i dostaja 2tys za administrowanie to
    dzialaja na innym poziomie niz autor tego watku.
    To tak jak M$ liczy sobie ze jesli jest dajmy na to 1mln nielegalnych
    kopii office'a to ich straty wynosza 1mln*cena office'a
    ps tez jestem "w branzy IT" tylko nieco inna polka (programowanie)

    Michal Kijewski
    badzio(at)epf(dot)pl
    JID badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884
    ICQ 76259763
    Skype: badzio

  • 10. Data: 2005-04-18 20:27:20
    Od: Karol Lipnicki <a...@m...int.pl>

    badzio napisał(a):

> [...]
    > kopii office'a to ich straty wynosza 1mln*cena office'a
    > ps tez jestem "w branzy IT" tylko nieco inna polka (programowanie)

    No dobra - rzeczywiście mnie poniosło. Przepraszam....

    Alpin19

    P.S. - ale tylko jedno - ludzie, nie pozwalajcie płacić sobie groszowych
    pensji. Zacznijcie wreszcie upominać się o "swoje" - błagam !