PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w policji

  • 1. Data: 2005-04-16 22:50:31
    Temat: praca w policji
    Od: "Kroofka" <k...@p...onet.pl>

    Witam, czy ktoś się może orientuje jak wygląda rekrutacja do policji?
    jestem kobietą, kończę studia (humanistyczne na UJ), marzy mi się etat w
    dochodzeniówce albo kryminalnej...
    jakie są szanse i jak to w ogóle wygląda?
    K.

  • 2. Data: 2005-04-16 22:56:15
    Temat: Re: praca w policji
    Od: "Kroofka" <k...@p...onet.pl>

    acha - mój nr gg 3119893 gdyby ktoś zechciał porozmawiać 'na żywo'
    Kamila

  • 3. Data: 2005-04-16 23:03:40
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > acha - mój nr gg 3119893 gdyby ktoś zechciał porozmawiać 'na żywo'

    O! "Zaczątki" (inaczej: predyspozycje) w poszukiwanym kierunku masz ;)
    Grunt to dyskresja w tym zawodzie...

    J.K.
    --
    ====== kilka ofert zatrudnienia: www.zapraszam.pl/praca/ ======
    1 września o 12.00 Warszawa, Meissnera 5 - otwarcie jubileuszowej

  • 4. Data: 2005-04-17 07:36:07
    Od: Robert Zawodny <robert.zawodny@[usunto]gazeta.pl>

    On Sun, 17 Apr 2005 00:50:31 +0200, "Kroofka" <k...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >dochodzeniówce albo kryminalnej...
    >jakie są szanse i jak to w ogóle wygląda?
    Generalnie źle. Jak w budżetówce np. w wojsku, policji, szkolnictwie
    jeżeli nie posiadasz znajomości to właściwie sprawa jest przegrana. Według
    mnie żeby się dostać do policji na stanowisko mundurowe trzeba posiadać
    znajomego generała. Dla stanowiska "referenta" w komendzie - znajomego
    komendanta itp.

    PS. Nie chwal się studiami, bo właściwie to już w tym momencie nie jest
    atut.
    Życzę Tobie abyś dostała wymarzoną pracę i będę trzymał kiciuki, ale
    jestem realistą.
    Robert Zawodny

  • 5. Data: 2005-04-17 08:35:49
    Od: "lukas3339" <l...@g...net.pl>

    "Kroofka" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > dochodzeniówce albo kryminalnej...
    > jakie są szanse i jak to w ogóle wygląda?

    Kiedys tez myslalem zeby sie w policji zatrudnic. Rozmawialem ze znajomym
    dzielnicowym i stwierdzil ze w mundurowce to moze ale tylko moze by mi
    zalatwil, ale gdzie indziej to nie ma co liczyc, jak nie mam mocnych plecow
    to moge sobie pomarzyc.

    --
    lukas3339

  • 6. Data: 2005-04-17 12:14:47
    Od: "butel" <l...@d...pl>

    Robert Zawodny:

    > Według mnie żeby się dostać do policji na stanowisko mundurowe trzeba
    > posiadać znajomego generała. Dla stanowiska "referenta" w komendzie -
    > znajomego komendanta itp.

    a nie wedlug mnie tylko wedlug informacji od wewnatrz masz calkowita
    racje

    > PS. Nie chwal się studiami, bo właściwie to już w tym momencie nie
    > jest atut.

    dokladnie, szczegolnie jak sie nie ma znajomych w policji