PracaGrupypl.praca.dyskusje › do zrobienia projekt www za 1000 zł

  • 1. Data: 2005-04-16 20:14:57
    Temat: do zrobienia projekt www za 1000 zł
    Od: "Toskow" <t...@S...pl>

    to nie moje ogloszenie, ale mysle ze sie przyda, bo znalazlem, a ze sam nie
    potrafie robic to powielam:

    wystarczy zrobic projekt graficzny na konkurs szkoły i mozna tysiaka zgarnac
    lub indeks na studia

    szczegoly konkursu:

    http://www.ews.edu.pl/konkurs.htm

    ej, jak ktoś wygra to 10% dla mnie, oki?
    wierze w wasza uczciwosc...

  • 2. Data: 2005-04-17 11:50:49
    Temat: Re: do zrobienia projekt www za 1000 zł
    Od: "zegarmistrz" <z...@w...pl>

    o_O

  • 3. Data: 2005-04-17 19:24:32
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sat, 16 Apr 2005 22:14:57 +0200, użyszkodnik "Toskow"
    <t...@S...pl> napisał:

    > ej, jak ktoś wygra to 10% dla mnie, oki?
    > wierze w wasza uczciwosc...

    ja bym nie wierzył

    --
    http://czarne.net/sat.txt <- Internet za 70zl/mies w dowolnym miejscu