PracaGrupypl.praca.dyskusje › Komornik ???

  • 1. Data: 2005-04-17 16:14:44
    Temat: Komornik ???
    Od: "ToJa" <e...@v...pl>

    Mam pytanie, ile może komornik zająć wynagrodzenia, ile procent np. zarabiam
    1400 zł netto z nadgodzinami to ile może mi ściągnąć.

  • 2. Data: 2005-04-17 17:29:47
    Temat: Re: Komornik ???
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    ToJa <e...@v...pl> zapodał(a):
    > Mam pytanie, ile może komornik zająć wynagrodzenia, ile procent np. zarabiam
    > 1400 zł netto z nadgodzinami to ile może mi ściągnąć.

    Pieniądze idą na konto? Wszystko może Ci zniknąć

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 3. Data: 2005-04-17 17:42:28
    Od: "focusx" <m...@z...pl>

    Użytkownik "ToJa" <e...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie, ile może komornik zająć wynagrodzenia, ile procent np.
    > zarabiam
    > 1400 zł netto z nadgodzinami to ile może mi ściągnąć.

    do 50% wynagrodzenia i ani grosza wiecej.

    wiem z autopsji:)

    focusx

  • 4. Data: 2005-04-17 19:27:21
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:d3u6ni$pbc$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > ToJa <e...@v...pl> zapodał(a):
    zarabiam

    > Pieniądze idą na konto? Wszystko może Ci zniknąć

    Nie wszystko. Jeżeli jest to wynagrodzenie za pracę to w kodeksie jest
    napisane ile można z tego potracić ( i robi to pracodawca, na podstawie
    'zajęcia wynagrodzenia' od komornika). Zależy jakie jest to zajęcie.
    Jeżeli z tytułu alimentów to nawet do 60% wynagrodzenia. Jeżeli inne
    zajęcia to ileś tam procent minimalnego wynagrodzenia (czyli 849 po
    odjęciu składek na ubezp. społeczne i podatku) musi zostać. Spróbuj
    poszukać w necie hasłami: komornik wynagrodzenie zajęcie

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 5. Data: 2005-04-18 10:22:45
    Od: "jensen" <jensen[niespam]@interia.pl>

    Mi szarpnął z konta wszysko co było (około 1000), akurat starczyło na
    zapłacenie jakieś niedopłat dla US.
    Dowiedziałem sie o tym dopiero w banku. PZDR

  • 6. Data: 2005-04-18 10:28:55
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    jensen napisał :

    > Mi szarpnął z konta wszysko co było (około 1000), akurat starczyło na
    > zapłacenie jakieś niedopłat dla US.
    > Dowiedziałem sie o tym dopiero w banku. PZDR
    ludzie czemu nie płacicie alimentów, nie dość, że zostawiacie biedną kobietę
    na pastwę losu z dzieckiem to jeszcze na alimenty żałujecie!!!!!
    --
    _____________________________

  • 7. Data: 2005-04-18 10:40:31
    Od: "jensen" <jensen[niespam]@interia.pl>

    Za vat z faktury za którą ktos mi nie zapłacił kochanieńki.....nie oceniaj
    pochopnie ludzi. Czesc

  • 8. Data: 2005-04-18 12:09:49
    Od: "ToJa" <e...@v...pl>

    Użytkownik "HERAKLES" <h...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    kobietę
    > na pastwę losu z dzieckiem to jeszcze na alimenty żałujecie!!!!!

    Nie za alimenty, tylko poprostu nie spłacona pożyczka, nie napisałem że za
    alimenty, a gdybym zostawił kobietę to napewno płacił bym na dziecko.
    Trochę mnie zaskoczyła wypowiedź że zajął wszystko na koncie, z tego co wiem
    nie ma takiego prawa.

  • 9. Data: 2005-04-18 12:15:03
    Od: "jensen" <jensen[niespam]@interia.pl>

    Wisiałem w US 1000, na koncie był 1000 i tyle zabrał. Pociesze cię tylko
    tym, że koszty egzekucyjne są niskie...

  • 10. Data: 2005-04-18 12:16:37
    Od: "jensen" <jensen[niespam]@interia.pl>

    znaczy przy tego typu kwotach są do zniesienia, bo stanowią chyba 10 %
    nalezności ale mogę sie mylić.