PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa oprace a urlop wychowawczy

  • 1. Data: 2004-06-23 14:20:18
    Temat: umowa oprace a urlop wychowawczy
    Od: "Pati" <N...@o...pl>

    Jesli umowa o prace jest do
    31.12.2004, a chce wziąć urlop wychowawczy od pazdziernika na okres 3 lat.To
    czy pracodawca ma obowiazek przedłuzyc umowe?
    pozdr.

  • 2. Data: 2004-06-23 14:47:44
    Temat: Re: umowa oprace a urlop wychowawczy
    Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Pati" <N...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cbc504$3ce$1@news.onet.pl...
    > Jesli umowa o prace jest do
    > 31.12.2004, a chce wziąć urlop wychowawczy od pazdziernika na okres 3
    lat.To
    > czy pracodawca ma obowiazek przedłuzyc umowe?

    IMO nie ma.

    m.

  • 3. Data: 2004-06-23 14:50:24
    Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl>

> [...]
    lat.To
    > czy pracodawca ma obowiazek przedłuzyc umowe?

    A poza tym, chyba nie moze Ci dac urlopu dluzej niz jestes zatrudniona.

    m.

  • 4. Data: 2004-06-23 15:02:39
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Jesli umowa o prace jest do
    > 31.12.2004, a chce wziąć urlop wychowawczy od pazdziernika na okres 3
    lat.To
    > czy pracodawca ma obowiazek przedłuzyc umowe?

    Jesli cie sie taki nalezy (czego nie wiem) to przechodzisz pod kuratele ZUS
    i to oni placa. Przynajmniej tak bylo jeszcze kilka lat temu.

    Tomek

  • 5. Data: 2004-06-23 15:15:09
    Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "chinol" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jesli cie sie taki nalezy (czego nie wiem) to przechodzisz pod kuratele
    ZUS
    > i to oni placa. Przynajmniej tak bylo jeszcze kilka lat temu.

    O ile naleza jej sie jakies pieniadze. Bo samo pojscie na wychowawczy
    jeszcze nic nie znaczy, poza tym, ze mozna do lekarza za free chodzic.

    m.

  • 6. Data: 2004-06-23 15:59:43
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

> [...]
    lat.To
    > czy pracodawca ma obowiazek przedłuzyc umowe?

    Pracodawca nie ma obowiązku przedłużenia umowy o pracę.
    Urlop wychowawczy może być udzielony tylko na czas trwania umowy o pracę,
    w tym przypadku do 31.12.2004 r.
    Jeżeli umowa o pracę nie zostanie przedłużona nie ma możliwości
    korzystania z urlopu wychowawczego. Pozostaje rejestracja w urzędzie pracy
    i korzystanie z zasiłku dla bezrobotnych (jeżeli będzie przysługiwał) i
    ewentualnie ze świadczeń rodzinnych.

    Pozdrawiam

    wa