PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wielkanoc - Boze Narodzenie

  • 1. Data: 2004-06-23 11:47:03
    Temat: Wielkanoc - Boze Narodzenie
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    W zwiazku z tym, iz wiekszosc usenetowych guru lubuje sie w biciu piany
    (patrz watek o zmianie FAQ oraz wszystkie dyskusje o pl.praca.oferowana )
    oraz po przedstawieniu wlasnych tez, w momencie przechodzenia do konkluzji,
    konkluduja tajemnicznymi, sobie tylko znanymi skrotami, wnosze, co
    nastepuje:

    Poniewaz jestem wolnym uzytkownikiem usenetu, nie uzywajacym kodowania ani
    polskich liter mam prawo do czynienia na niniejszym gremium wszystkiego,
    czego nie zabrania FAQ (nie mylic z sexem w zywoplocie). W zwiazku z tym
    oglaszam konkurs:
    Co jest wazniejsze ? Boze Narodzenie czy Wielkanoc ??
    Kontekst pracowniczy: Swieta te sa okresem wytezonej pracy kaplanow, w
    zwiazku z tym w wypowiedziach prosze zawsze nawiazywac do tej kwestii.

    Warunki konkursu:
    1. W pierwszej linii posta nalezy umiescic znaki:
    BN - jesli sie jest za Bozym Narodzeniem, lub
    W - jesli sie jest za Wielkanoca.
    2. Autor ktory bedzie bil piane najdluzej (tzn umiesci najdluzsze
    NIEkonstruktywe wyjasnienie swojego zdania) wygrywa.
    3. W konkursie maja prawo brac udzial jedynie GURU (wyjasnienie na dole).
    4. W wyjatkowych przypadkach w konkursie moze wziac udzial rowniez LAMER
    (wyjasnienie na dole), jesli w swoim liscie glosujacym zamiesci klauzule, ze
    jego pierwszym i najwazniejszym celem w zyciu osobistym jest uzyskanie
    statusu GURU.
    5. Nagroda w konkursie jest ksiazka pt. USENET - WHO IS WHO w norweskiej
    wersji jezykowej.
    6. Czlonkiem komisji i jedynym decydujacym o wynikach konkursu jest chinol,
    czyli ja.

    Uprasza sie o stosowanie do warunkow konkursu.
    Uprasza sie rowniez wszystkich nie bedacych ani GURU, ani LAMER do nie
    zabierania glosu w dyskusji.
    Uprasza sie o nie cytowanie tej wiadomosci we wlasnych wypowiedziach.
    (stosowanie operacji [CIACH ALL] ).

    Podpisano:
    chinol

    ===============

    Zalacznik:
    GURU: osoba uwazajaca ze wie wszystko o usenecie i nie tylko. Pozatym
    charakteryzujaca sie udokumentowanym tepieniem LAMERow.
    LAMER: osoba uwazajaca ze nic nie wie o useniecie. Charakteryzuje sie
    posiadaniem najwyzszego szacunku dla GURU.

  • 2. Data: 2004-06-23 11:47:26
    Temat: Re: Wielkanoc - Boze Narodzenie
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    chinol <p...@o...pl> wrote:
    > LAMER: osoba uwazajaca ze nic nie wie o useniecie. Charakteryzuje sie
    > posiadaniem najwyzszego szacunku dla GURU.

    Jeszcze dodaj Trolla

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-06-23 11:52:54
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    chinol [Wed, 23 Jun 2004 13:47:03 +0200]:

    [ciap pierduly]

    A tak w ogole to czemu mial sluzyc ten post?...

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl
    [odpowiadajac usun "." z "e.portal"]

  • 4. Data: 2004-06-23 12:25:37
    Od: "Janek" <sqnx@(wytnij)op.pl>

    > A tak w ogole to czemu mial sluzyc ten post?...
    > pzdr. Nahia

    uciesze gawiedzi :-D

    teraz musze cos ponawijac bo walcze o nagrode przeciez

    moim skromnym zdaniem (jak to sie pisze ? IMHO ?)
    lepiej bic piane na temat BN lub W niz bic piane (w skrocie "bp") na temat
    osoby admina ktory ma konto w piekle lub na porzadnej uczelni choc to wcale
    nie grzech

    przy okazji wcale nie musimy wnikac gdzie kto pracuje i ewentualnie co z
    tego moglby miec

    nie trzeba tez przy okazji zakladac grupy alt.pl.w czy alt.pl.bn
    a mozna swobodnie uprawiac BP bez obciachu

    dolozylbym tu ostatnio modny watek Unii Europejskiej czyli np. jak Unici
    Europejscy podchodza do W. a jak do BN

    na razie tyle

    oczekujac na komentarze

    Lamer na maxa czyli burak (cham i prostak na dodatek nieczytaty i nieqmaty)

  • 5. Data: 2004-06-23 12:30:51
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

> [...]
    >
    > na razie tyle
    >
    > oczekujac na komentarze
    >
    > Lamer na maxa czyli burak (cham i prostak na dodatek nieczytaty i

    W sumie ok (na chinskiej miarce wysokosci ubitej piany jest ok 34
    milimetry) ale zapomniales dolozyc klauzuli ze twoim marzeniem jest zostac
    GURU. Wiec albo uzupelnisz braki procesowe, albo kancelaria zwroci twoj
    glos.

    Tomek

  • 6. Data: 2004-06-23 12:42:50
    Od: "Janek" <sqnx@(wytnij)op.pl>

    [tne posta na maxa ...]

> [...]
    > GURU. Wiec albo uzupelnisz braki procesowe, albo kancelaria zwroci twoj

    uzupelniam BP dodajac ze (i tu uwaga rzuce cos w obcym narzeczu)
    all my life I've been waiting ....
    no ale to cytat byl , czyli cale rzycie marzylem zostac GURU
    ale gdy Pan Bog rozdawal rozum ja stalem po wudke :-(

    i efekty som widoczne, typowy UO syndrom czyli umyslowa ocienrzalosc

    tak wienc stojonc na gruncie lamerstwa (i kontynuujac proces BP)
    pochylam guowe z szacunkiem aby nie oslepnonc od blasku bijoncego od GURU
    ale liczonc w cichosci ducha ze choc kropla uaski kapnie na muj lysy leb

    i tak sobie czekam lat kilkadziesiont :-( codziennie o dzien blizej
    rozwionzania ostatecznego tej kwestii czyli
    powonchania korzonkow od spodu

  • 7. Data: 2004-06-23 12:52:55
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

> [...]
    >
    > i tak sobie czekam lat kilkadziesiont :-( codziennie o dzien blizej
    > rozwionzania ostatecznego tej kwestii czyli

    Spoko. Twoja piana jest super.
    Ja jako GURU wszystkich GURU stwierdzam, ze glos jest zaliczony.

    Tomek

  • 8. Data: 2004-06-23 14:17:51
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [chinol] - 2004-06-23 14:52: