PracaGrupypl.praca.dyskusje › telepraca

  • 1. Data: 2004-06-23 11:07:32
    Temat: telepraca
    Od: "anion1" <a...@g...pl>

    Czy ktokolwiek ma jakies prawdziwe wiadomosci na temat telepracy?. czy mozna
    na tym zarobic jakies pieniadze? czy to nastepne nabijanie w butelke? Nie wiem
    czy to, to samo co praca przy e-mailach.bardzo prosze o informacje,
    ewentualnie jakies adresy firm, dodam jeszcze ze jedyny jezyk jaki znam to
    nasz jezyk ojczysty.

  • 2. Data: 2004-06-23 11:14:54
    Temat: Re: telepraca
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    anion1 [23 Jun 2004 13:07:32 +0200]:

    > Czy ktokolwiek ma jakies prawdziwe wiadomosci na temat telepracy?.
    > czy mozna na tym zarobic jakies pieniadze?

    Telepraca to nie zawod tylko sposob wykonywania pracy. Jako taki
    sam w sobie zrodla zarobkow nie stanowi, natomiast juz zlecane do
    zdalnego wykonywania prace -- jak najbardziej.

    Telepraca najpopularniejsza jest chyba w tej chwili w PL w branzy
    informatycznej i dziennikarskiej. Ogolnie, mozna w ten sposob
    wykonywac dowolna prace nie wymagajaca stalego pobytu w firmie...

    Inna sprawa to to, ze pracodawcy nadal niechetnie zatrudniaja
    w ten sposob, bo w pewnym zakresie ogranicza to mozliwosc stalej
    kontroli nad pracownikami. W naszym kraju utarlo sie tez, ze
    "praca" to jest wtedy jak idziesz na 7 do biura i wychodzisz
    po osmiu godzinach -- i chyba zmiana tego podejscia jeszcze
    chwile nam zajmie...

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl