PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa na czas okreslony

  • 21. Data: 2007-02-02 14:39:49
    Temat: Re: umowa na czas okreslony
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 02-02-2007 o 15:36:47 Stokrotka <o...@a...pl>
    napisał(a):

    > oprucz oczywiście oczywistego
    > naruszenia zasad wspułżycia społecznego.

    No co Ty. Po prostu zastosowano nowe zasady współżycia społecznego.

    MSPAPC

    --
    "Może i te wasze kontuzje są bolesne, ale tysiące krów będą cierpieć
    znacznie bardziej, kiedy NBA przywróci skórzane piłki".

  • 22. Data: 2007-02-02 21:47:25
    Od: " Nixe" <n...@f...pl>

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:536c.00000157.45c34c7e@newsgate.onet.pl>
    Stokrotka <o...@a...pl> pisze:

    > Teoretycznie, ale nie w polskim skorumpowanym bandyckim sądzie,
    > może domagaż się zatrudnienia, jeśli np. na jego miejscu pracuje teraz
    > ktoś za wyższe pieniądze, a z niższymi kwalifikacjami.
    > Bo jeśli tak jest, to zwolniony pracownik był po prostu
    > dyskryminowany.

    Ale rozumiesz różnicę między zwolnieniem a wygaśnięciem umowy na czas
    określony?

    --
    Nixe

  • 23. Data: 2007-02-02 21:57:38
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > Ale rozumiesz różnicę między zwolnieniem a wygaśnięciem umowy na czas
    > określony?
    Tak i wystarczy żeby on złożył CV albo inny papier,
    albo w inny sposub wyraził zamiar pracy.
    Bo wtedy pracodawca ewidentnie go dyskryminuje (już przy rekrutacji).
    I nie ma tu znaczenia czy był zwolniony, czy zakończyła się umowa,
    ale oczywiste jest, że lepiej to widać gdy był zwolniony, bo dla zwolnionego
    jest dodatkowy konkretny paragraf w kodeksie pracy z rocznym terminem
    obowiązywania od zwolnienia.

    (tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
    Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
    ktury ludzie ociężali umysłowo

  • 24. Data: 2007-02-02 23:01:44
    Od: " Nixe" <n...@f...pl>

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:536c.000001d7.45c3b3d2@newsgate.onet.pl>
    Stokrotka <o...@a...pl> pisze:

> [...]
    > zwolnionego jest dodatkowy konkretny paragraf w kodeksie pracy z
    > rocznym terminem obowiązywania od zwolnienia.

    Przepraszam, ale o czym Ty teraz piszesz???

    --
    Nixe

  • 25. Data: 2007-02-02 23:03:20
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 2 Feb 2007 07:33:33 +0100, "Mysliwy"
    <m...@v...pl> zakodował:

    >Pracodawca poinformował mnie o przedłużeniu ze mną umowy na początku
    >miesiąca, po czym w ostatnim dniu orzekł, że nie przedłuża. Czyli OSZUKAŁ
    >MNIE, a to powinno być karalne.

    Masz na to świadków albo inne dowody?

    >Sytuacja jest więc taka, że większe prawo ma osoba zatrudniona na okres
    >próbny, bo wówczas ma 3 dni na znalezienie pracy, niż osoba zatrudniona na
    >czas określony.

    Kto Ci to powiedział? Dni na szukanie pracy przysługują tylko gdy
    pracodawca WYPOWIADA umowę.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 26. Data: 2007-02-02 23:05:38
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 2 Feb 2007 15:36:47 +0100, "Stokrotka"
    <o...@a...pl> zakodował:

    > (tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
    > Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

    Dość. Mam w głębokim poważaniu czy to nawyk, czy nie - mi się Twoje
    posty czyta niewygodnie a skoro to robisz z premedytacją więc nie ma
    taryfy ulgowej.

    PLONK

  • 27. Data: 2007-02-02 23:08:56
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 2 Feb 2007 12:51:20 +0100, "CZY?CIWO"
    <c...@o...pl> zakodował:

    >Użytkownik "Artur" <s...@r...pbz> napisał w wiadomości

    >Ja widziałem taką umowę na 10 lat z wypowiedzeniem 2 tygodniowym.

    To taka umowa była niezgodna z KP gdy okres próbny nie może
    przekraczać 3 miesięcy:

    Art. 25.
    [...]
    § 2. Każda z umów, o których mowa w § 1, może być poprzedzona umową o
    pracę na okres próbny, nie przekraczający 3 miesięcy.

  • 28. Data: 2007-02-03 07:16:22
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Nixe napisał(a):
    > X-No-Archive:yes
    > W wiadomości <news:536c.00000157.45c34c7e@newsgate.onet.pl>

    > Ale rozumiesz różnicę między zwolnieniem a wygaśnięciem umowy na czas
    > określony?

    Uściślijmy - umowa o pracę na czas określony rozwiązuje się. Gdyby
    wygasła, to ponowne podjęcie pracy mogłoby być faktycznie niemożliwe.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 29. Data: 2007-02-03 09:03:25
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Mysliwy [Fri, 2 Feb 2007 07:33:33 +0100]:

    > Czyli OSZUKAŁ MNIE, a to powinno być karalne.

    Witamy w Realnym Świecie - i zapraszamy na lekcję pt. "nie
    miałeś papierka? to nie miałeś nic."

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ +75$ * mSpam * dorób 100 * KseroToZero

  • 30. Data: 2007-02-03 10:03:30
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > ... mi się Twoje posty czyta niewygodnie ...
    To nie cztaj.