PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w domu przy komputerze

  • 1. Data: 2007-02-01 14:32:39
    Temat: Praca w domu przy komputerze
    Od: "Tomasz Fudała" <t...@g...pl>

    Po dalsze informacje odsylam na powyższy adres e-mail lub
    t...@g...com lub t...@g...com

  • 2. Data: 2007-02-01 17:43:57
    Temat: Re: Praca w domu przy komputerze
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Tomasz Fudała [Thu, 1 Feb 2007 14:32:39 +0000 (UTC)]:

    > Po dalsze informacje odsylam [...]

    ..pod adres: http://cyber-girl.net/kup-pan-raport/

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ +75$ * mSpam * dorób 100 * KseroToZero

  • 3. Data: 2007-02-01 19:41:39
    Od: Bartłomiej Szymański <d...@p...przed.wyslaniem.pl>

    Nie stałoby się nic ciekawego gdyby Kira, Thu, 01 Feb 2007 18:43:57 +0100
    nie napisał(a), że:

    > Re to: Tomasz Fudała [Thu, 1 Feb 2007 14:32:39 +0000 (UTC)]:

    > ..pod adres: http://cyber-girl.net/kup-pan-raport/

    I jeszcze dodatkowo do arbuzowni w agorze, ptc i multimedii :).

    --
    Draakhan | JID: d...@c...pl
    Uuma quena en'mani lle ume ri'mani lle umaya.

  • 4. Data: 2007-02-01 20:00:38
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 01-02-2007 o 20:41:39 Bartłomiej Szymański
    <d...@p...przed.wyslaniem.pl> napisał(a):

    > I jeszcze dodatkowo do arbuzowni w agorze, ptc i multimedii :).

    Gdyby każdego tak serio potraktować... Kto bedąc początkującym internautą
    NIGDY nie nabrał się na jakąś "okazję" lubb coś w tym stylu, niech
    pierwszy rzuci kamień.

    Tak przy okazji: enlargepenisy, genericviagry i nigeryjscy ministrowie
    działaja wyłącznie na początkujących, których na razie jest w bród.
    Ciekawe, co się stanie, gdy za kilka lat ich dopływ się wyczerpie?

    --
    "Może i te wasze kontuzje są bolesne, ale tysiące krów będą cierpieć
    znacznie bardziej, kiedy NBA przywróci skórzane piłki".

  • 5. Data: 2007-02-02 05:35:18
    Od: Bartłomiej Szymański <d...@p...przed.wyslaniem.pl>

    Nie stałoby się nic ciekawego gdyby Tomek P., Thu, 01 Feb 2007 21:00:38
    +0100 nie napisał(a), że:

    > Gdyby każdego tak serio potraktować... Kto bedąc początkującym internautą
    > NIGDY nie nabrał się na jakąś "okazję" lubb coś w tym stylu, niech
    > pierwszy rzuci kamień.

    Co nie oznacza, że na każdego takiego spamera trzeba patrzeć przez palce.
    Wychodzę z założenia, że drastyczne środki są znacznie skuteczniejsze niż
    delikatne upominanie, na które większość nawet nie zwraca uwagi lub jeszcze
    pyskuje. I dlatego każdy spamer jaki mi się nawinie pod palce na newsach
    czy w mailu od razu jest zgłaszany tam gdzie trzeba, bez względu na to czy
    początkujący czy zaawansowany. Ot, taka moja krucjata :).

  • 6. Data: 2007-02-02 06:45:04
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Tomek P. napisał(a):

    > Tak przy okazji: enlargepenisy, genericviagry i nigeryjscy ministrowie
    > działaja wyłącznie na początkujących, których na razie jest w bród.
    > Ciekawe, co się stanie, gdy za kilka lat ich dopływ się wyczerpie?

    Wówczas przyjdą następni.

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 7. Data: 2007-02-02 07:06:17
    Od: "Blazej Czeladzki" <bczeladz[i-to-tez]@[wytnij-to-razem-z-nawiasem]wsb-nlu.edu.pl>

    Użytkownik "Tomek P." <a...@y...pl> napisał w wiadomości

    > Gdyby każdego tak serio potraktować... Kto bedąc początkującym internautą
    > NIGDY nie nabrał się na jakąś "okazję" lubb coś w tym stylu, niech
    > pierwszy rzuci kamień.

    <PAC>

    --
    ____________
    Pozdrawiam:

  • 8. Data: 2007-02-02 09:21:39
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Thu, 01 Feb 2007 21:00:38 +0100, Tomek P. <a...@y...pl>
    w <o...@t...napisal.tomasz.plokarz> napisał:

    > Gdyby każdego tak serio potraktować... Kto bedąc początkującym internautą
    > NIGDY nie nabrał się na jakąś "okazję" lubb coś w tym stylu, niech
    > pierwszy rzuci kamień.

    W kogo mam rzucić?
    Bycie początkującym internautą nie oznacza, że nie trzeba myśleć.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 9. Data: 2007-02-02 14:12:25
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 01 Feb 2007 21:00:38 +0100,
    Tomek P. <a...@y...pl> screamed:

    W co Cie trafić?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:238B ]
    [ 15:12:31 user up 11240 days, 3:07, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    I spent 90% of my money on women and drink. The rest I wasted. -- G. Best

  • 10. Data: 2007-02-02 17:13:56
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Tomek P. napisał(a):
    > Kto bedąc początkującym
    > internautą NIGDY nie nabrał się na jakąś "okazję" lubb coś w tym stylu,
    > niech pierwszy rzuci kamień.
    Iiiiiiiiii jeeeeeeeeeeeeeeeeeeep! BUM!
    O cholera, lawina!

    Spieprzajmy!