PracaGrupypl.praca.dyskusje › trzynastka

  • 11. Data: 2002-05-17 10:01:48
    Temat: Re: trzynastka
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik No Name napisał:
    >(...)

    > Właściciel sp. z o.o. ma
    > prawo do czystego zysku po zatwierdzeniu bilansu i podjęciu decyzji
    > przez zgromadzenie wspólników co do jego podziału. Powołuje i odwołuje
    > zarząd i ma prawo kontroli, jeżeli dysponuje przynajmniej 10% udziałów.
    > To właściwie wszystko, co może właściciel spółki z o.o.

    Sprostowanie: prawo kontroli ma i bez 10% udziałów, ale prz 10% może
    żądać, by zrobił to biegły rewident z polecenia sądu.

    Dogbert

  • 12. Data: 2002-05-19 13:36:11
    Od: ".Barman" <b...@P...MIELONKI.barman.biz.pl>

    Użytkownik "No Name" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Sprostowanie: prawo kontroli ma i bez 10% udziałów, ale prz 10% może
    > żądać, by zrobił to biegły rewident z polecenia sądu.

    Dogbert, jezeli w dyskusji z US i ZUS jestes tak samo wyszczekany i jeszcze
    lepiej przygotowany (czytaj: skuteczny), to chyba Cie zatrudnie.
    ;o)))

    Pzdr.

    Marcin/.Barman

  • 13. Data: 2002-05-19 13:36:52
    Od: ".Barman" <b...@P...MIELONKI.barman.biz.pl>

    > To, ile mają pracownicy, to zależało akurat od mojej decyzji; gdybym
    > takich wynagrodzeń nie dał, to dzisiaj jej zarząd grzebałby w śmietnikach.

    Ludzki pan?
    (cytat)

    Pzdr.

    Marcin/.Barman

  • 14. Data: 2002-05-19 16:09:56
    Od: "monia" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > To, ile mają pracownicy, to zależało akurat od mojej decyzji; gdybym
    > takich wynagrodzeń nie dał, to dzisiaj jej zarząd grzebałby w śmietnikach.
    Przyznam się bez bicia, że tą wypowiedź
    nie bardzo rozumiem. Przepraszam, czy chodziło o MÓJ zarząd, bo jak tak to
    go ja nie mam.
    Co do spółki to się zgadzam.
    pozdrowienia Monia

  • 15. Data: 2002-05-19 19:35:57
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik monia napisał:
    > (...)

    > Przyznam się bez bicia, że tą wypowiedź
    > nie bardzo rozumiem. Przepraszam, czy chodziło o MÓJ zarząd, bo jak tak to
    > go ja nie mam.

    Zarząd wynajął mnie do uporządkowania firmy i w mojej gestii było
    ustalenie wynagrodzeń. Po zmianach część osób zabrała się do pracy, co
    uratowało firmę od bankructwa (zarobiła na wzroście sprzedaży).
    Gdyby te osoby odeszły z firmy, a taki miały zamiar - została by ona z
    kosztami stałymi, dużymi, bez wzrostu sprzedaży. Firma miała długi: w
    banku i u dostawców, i jedynie ich cierpliwość powodowała, że nie
    ogłaszała upadłości. Z prawnego punktu widzenia było to niezgłoszenie
    upadłości w czasie właściwym, za co grozi pudło i zaspokajanie
    wierzycieli z majątku członków zarządu - stąd ten śmietnik. Gdyby nie
    udała się zorganizowana moimi rękoma "ucieczka do przodu" byłby lot w
    dół. To tyle, w skrócie.

    Dogbert

  • 16. Data: 2002-05-19 19:43:14
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik .Barman napisał:
    (...)

    > Dogbert, jezeli w dyskusji z US i ZUS jestes tak samo wyszczekany i jeszcze
    > lepiej przygotowany (czytaj: skuteczny), to chyba Cie zatrudnie.

    Właśnie się doszkalam na okoliczność, co zrobić, żeby zablokować
    skierowanie spraw osoby prywatnej (fizycznej) do postępowania
    egzekucyjnego. Jazda bez trzymanki, z zawiązanymi oczami, po kocich łbach.
    Jak będę gotów w temacie, o którym piszesz, wyślę CV.
    Dzięki za propozycję, przemyślę.

    Pozdrowienia:

    Dogbert