PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o odprawę

  • 1. Data: 2002-05-13 19:04:58
    Temat: pytanie o odprawę
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Moja mama ma bezpłatny urlop wychowawczy od 1996 do sierpnia 2002 (dwójka
    dzieci). Pracodawca już jej nie zatrudni, będzie miała 3 miesięczny okres
    wypowiedzenia. Staż pracy w tej firmie to 15 lat. Czy przysługuje jej
    odprawa i jeœli tak to na jakich warunkach?
    Z góry dzięki za każdš odpowiedŸ
    pozdr
    Marcin

  • 2. Data: 2002-05-14 07:38:43
    Temat: Re: pytanie o odprawę
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

> [...]
    > wypowiedzenia. Staż pracy w tej firmie to 15 lat. Czy przysługuje jej
    > odprawa i jeśli tak to na jakich warunkach?

    Zależy od uzasadnienia wypowiedzenia. Tak naprawdę ciężko zwolnić
    pracownika. Odprawa przysługuje przy likwidacji stanowiska pracy co raczej
    nie będzie miało miejsca (pewnie ktoś pracuje na tym stanowisku).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775