PracaGrupypl.praca.dyskusje › Problem z wyborem

  • 1. Data: 2002-05-13 22:35:18
    Temat: Problem z wyborem
    Od: "kiel44" <k...@p...onet.pl>

    Witam.
    Proszę was o radę.
    Od czerwca podejmuję pracę która nie jest zbyt popłatna w firmie A. Wiem że
    od października mogę dostać coś lepszego w firmie B. Umowę z firmą A jeszcze
    nie podpisałem. Co powinno znaleźć się w umowie o pracę aby we wrześniu nie
    okazało się iż nie mogę z nimi rozwiązać stosunku pracy lub po rozwiązaniu
    umowy będę jeszcze musiał u nich robić przez kilka miechów? Za bardzo się
    nie znam dlatego pytam.
    Czy np. podpisać umowę na okres próbny czy na czas określony?
    Dzieki za pomoc.

  • 2. Data: 2002-05-14 07:29:10
    Temat: Re: Problem z wyborem
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik kiel44 napisał:
> [...]
    > nie znam dlatego pytam.
    > Czy np. podpisać umowę na okres próbny czy na czas określony?

    Czy z firmą B masz podpisaną umowę? Może warto byłoby spróbować to
    zrobić? Praca nie musi zaczynać się przecież zaraz po podpisaniu umowy.
    Mając taką umowę w ręku możesz spróbować podpisać z firmą A umowę na
    czas określony, albo złożyć wypowiedzenie w terminie, który zapewni
    sprawne przejście do nast. firmy.

    Dogbert