PracaGrupypl.praca.dyskusje › okres probny

  • 1. Data: 2002-05-13 19:39:37
    Temat: okres probny
    Od: Marky <m...@p...onet.pl>

    Moja kolezanka podpisala umowe o prace na okres probny. Teraz
    pracodawca chce ja zwolnic i niby wsio OK. Tylko ze ona ma na tej
    umowie okres 5 miesiecy a okres probny to IMO 3 miesiace. Co w takiej
    sytuacji trzeba zrobic??

    Marky m...@p...onet.pl
    www.renault.triger.com.pl

  • 2. Data: 2002-05-14 05:10:07
    Temat: Re: okres probny
    Od: "Monika" <m...@w...pl.x>

    Uzytkownik "Marky" <m...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > pracodawca chce ja zwolnic i niby wsio OK. Tylko ze ona ma na tej
    > umowie okres 5 miesiecy a okres probny to IMO 3 miesiace. Co w takiej
    Przejsc sie do PIP-u, i tam wszystko wyjasnia...
    Pozdrawiam Monika

  • 3. Data: 2002-05-14 11:50:50
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 13 May 2002 21:39:37 +0200, Marky
    <m...@p...onet.pl> zakodował:

> [...]
    >pracodawca chce ja zwolnic i niby wsio OK. Tylko ze ona ma na tej
    >umowie okres 5 miesiecy a okres probny to IMO 3 miesiace. Co w takiej

    Telefon do PIP. IMVHO należy tę umowę traktować jak umowę na czas
    nieokreślony, albo też na czas określony.