PracaGrupypl.praca.dyskusje › BIZNES - WSPÓŁPRACA

  • 1. Data: 2002-05-14 00:41:58
    Temat: BIZNES - WSPÓŁPRACA
    Od: "Andrzej Zbroniec" <n...@p...onet.pl>

    BIZNES - WSPÓŁPRACA
    Międzynarodowa firma oferuje współpracę dla samodzielnych i energicznych
    ludzi w branżach samochodowej i nieruchomościowej. Mile widziane będą osoby
    z doświadczeniem w handlu, MLM, ubezpieczeniach, finansach. Wysokie stabilne
    dochody - prowizje od sprzedaży i międzyprowizje.
    Kontakt: n...@p...onet.pl
    tel. 501 665-387

  • 2. Data: 2002-05-14 15:52:04
    Temat: Re: BIZNES - WSPÓŁPRACA
    Od: f...@k...net.pl (Jan Dziewulski)

    Andrzej Zbroniec wrote:
> [...]
    > z doświadczeniem w handlu, MLM, ubezpieczeniach, finansach. Wysokie stabilne
    > dochody - prowizje od sprzedaży i międzyprowizje.
    -----------------
    Lasy rzedna,
    czas sie zmienia,
    coraz trudniej,
    o... jelenia.

    A, moze poslemy po kilka SMS'ow temu spamerowi.

    Pozdrawiam,
    Dziewulski.

    ---
    Super promocyjna oferta dla mieszkancow Krakowa
    http://www.promocja.kki.pl/radio.html
    ---

  • 3. Data: 2002-05-15 11:48:11
    Od: "Andrzej Zbroniec" <n...@p...onet.pl>

    Jeśli myślisz że ludzie doświatczeni: finanse, MLM,

    ubezpieczenia, handlowcy to jelenie to współczuję,

    pewnie jesteś sfrustrowanym bezrobotnym.

    Andrzej Zbroniec

  • 4. Data: 2002-05-15 16:41:41
    Od: f...@k...net.pl (Jan Dziewulski)

    Andrzej Zbroniec wrote:
    > Jeśli myślisz że ludzie doświatczeni: finanse, MLM,
    >
    > ubezpieczenia, handlowcy to jelenie to współczuję,
    >
    > pewnie jesteś sfrustrowanym bezrobotnym.

    -----------------------------
    Zle mnie zrozumiales. Z mojego listu wynika, ze szukasz glupszego od
    siebie. Tylko tyle, nic wiecej.
    Bezrobotnych nalezy ostrzegac przed naciagaczami itp. Zdumiewajace, ze
    miedzynarodowa firma (ktora reprezentujesz, jak ma sie chyba wydawac)
    zajmuje sie spamem. Uwiarygodnij sie, podaj URL Waszej witryny w sieci,
    jakies osiagniecia, ardes siedziby, tyle ze juz na innej grupie tutaj,
    to klasyczny spam.
    BTW - miedzynarodowa firma i e-mail za friko :-) wybacz te szczerosc.

    Dziewulski

    ---

  • 5. Data: 2002-05-15 22:05:34
    Od: "Andrzej Zbroniec" <n...@p...onet.pl>

    Myślisz, że jesteś bardzo mądry i właśnie odkryłeś wielkie oszustwo. Agresja
    którą widać w twoich wypowiedziach wskazuje że najprawdopodobniej nie raz
    ktoś cię wyrolował i najchętniej byś komuś dokopał.
    Przypuszczm że twoja historia będzie się powtarzć bo niczego się nie
    nauczyłeś.
    Twój problem to płytkie myślenie i pochopna ocena. Wyciągasz daleko idące
    wnioski opierając się na mało ważnych przesłankach a takimi ludźmi
    najłatwiej manipulować. Dlatego te firmy które oszukują setki tysięcy ludzi
    mają doskonale dopracowane takie detaliki dla naiwnych i robią wszystko by
    wzbudzić zaufanie i działają na emocje.
    Mój komunikat wzbudził zainteresowanie i okazał się skuteczny. Możesz się
    nie martwić o tych którzy mi odpowiadzieli to fachowcy którzy potrafią
    ocenić naszą firmę i kożyści wynikające ze współpracy. Nie współpracuje z
    ludźmi płytko myślącymi nawet gdyby tego bardzo chcieli.

    Zapoznaj się lepiej ze znaczeniem słowa SPAM :)))

    Andrzej Zbronec

  • 6. Data: 2002-05-16 07:28:37
    Od: Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl>

    Andrzej Zbroniec <n...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > wnioski opieraj?c si? na ma?o wa?nych przes?ankach a takimi lud?mi
    > naj?atwiej manipulowa?. Dlatego te firmy kt?re oszukuj? setki tysi?cy ludzi
    > maj? doskonale dopracowane takie detaliki dla naiwnych i robi? wszystko by
    > wzbudzi? zaufanie i dzia?aj? na emocje.
    > M?j komunikat wzbudzi? zainteresowanie i okaza? si? skuteczny. Mo?esz si?
    > nie martwi? o tych kt?rzy mi odpowiadzieli to fachowcy kt?rzy potrafi?
    > oceni? nasz? firm? i ko?y?ci wynikaj?ce ze wsp??pracy. Nie wsp??pracuje z
    > lud?mi p?ytko my?l?cymi nawet gdyby tego bardzo chcieli.
    >
    > Zapoznaj si? lepiej ze znaczeniem s?owa SPAM :)))
    nie chrzan... to co wyslales to jest spam, od takich ogloszen jest
    p.p.oferowana, poza tym 'miedzynarodowy koncern' stac chyba na jakies
    biuro doradzctwa personalnego. pomijajac juz frikowy adres emailowy...
    no chyba ze 'miedzynarodowosc' polega na znajomosciach z takimi smutnymi
    rosjanami w dresach jezdzacymi mercedesami czy bmw.
    twoj atak na przedpiszcze jest typowy.
    dla mnie eot

    Lukasz

    ps. do zrobienia zazenowanej miny potrzebuje uzyc 42 miesni,
    a do pokazania palca tylko czterech -:\

    --
    left: 11889390
    Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl>

  • 7. Data: 2002-05-16 08:47:03
    Od: "Flashmaster" <f...@w...pl>

    "Andrzej Zbroniec" <n...@p...onet.pl> wrote in message

    > Zapoznaj się lepiej ze znaczeniem słowa SPAM :)))

    facet twoje posty widac wszedzie, na kazdej grupie, dla mnie to jest k......
    SPAM i przestan to rozsylac, lub chociaz wpisuj <spam> w topicu aby
    ubszedzac innych ..... nawet jezeli masz dobry pomysl na biznes to napisz o
    co chodzi a nie takie bla bla bla .......