PracaGrupypl.praca.dyskusje › test w poniedzialek help (neostrada)

  • 11. Data: 2006-03-12 01:34:12
    Temat: Re: test w poniedzialek help (neostrada)
    Od: " leszek" <s...@W...gazeta.pl>

    Troll <t...@n...org> napisał(a):

    > dziendobry
    > zlorzylem papiery do telekomunikacji polskiej na pracownika oblugujacego
    > telefonik mianowice pomoc neostrady
    > czyli dzwoni klient i mowi niedziala mi neostrada a ja mam mu
    > telefonicznie pomoc zeby dzialala
    > w poniedzialek mam test z wiedzy ogolnej
    > moze juz ktos to przechodzil i mogl by mi cos podpowiedziec ?
    >
    > pozdrawiam
    > tomasz zboch

    Raz dzwoniłem do jakiejś pomocy technicznej gdyż zapomniałem pin kodu do
    neostrady, jakis człowieczek po drugiej stronie - zapewne ów pracownik -
    bardzo grzecznie i sympatycznie mnie poprowadził gdzie mam naklikać w
    neostradzie aby ten bezcenny kod odzyskac i wrażenie mam bardzo pozytywne,
    może w tej tp sa cos sie w końcu zmienia na lepsze.

    Jesli chcesz znac moją rade, to najważniejsze jest pozytywane nastawienie do
    dzwoniącego, cierpliwość i nieokazywanie zniecierpliwenia, a także
    dotrzymywanie obietnic - jak obiecujesz, że coś sprawdzisz i oddzwonisz, to
    sprawdź i oddzwoń. Jeśli masz neostradę, to najlepiej sam się ustaw w pozycji
    klienta i sobie wyobraź, jak chciałbys, aby cię obsłużono i tak rób.

  • 12. Data: 2006-03-12 09:42:35
    Od: "fotech" <fotech[wywalto]@poczta.onet.pl>

    > swoja droga: jak w tym helpdesku telefonicznym potencjalny klient
    > powie Ci: "mow Pan wolniej, bo nie rozumiem gdyz ucze sie jezyka
    > polskiego dopiero od kilku lat", to pewnie tez mu odpowiesz "ja
    > stylu mowienia nie zamierzam zmieniac" - prawda?

    Wiekszosc z nas wie, jaka ta Neostrada jest, ale nawet tam do pomocy
    technicznej takich "pracowników" nie przyjmuja, nie obawiaj sie :)

    Wojtek

  • 13. Data: 2006-03-12 11:09:30
    Od: Troll <t...@n...org>

    no to fajnie kazdy zrozumial co napisalem nikt nieodpowiedzial na temat
    niezwykle pomocni jestescie na tej grupie naprawde
    wielkie dzieki

  • 14. Data: 2006-03-12 11:12:26
    Od: "Pietrek" <S...@w...pl>

    Użytkownik "fotech" napisał:

    > Wiekszosc z nas wie, jaka ta Neostrada jest, ale nawet tam do pomocy
    > technicznej takich "pracowników" nie przyjmuja, nie obawiaj sie :)

    I tu się chyba mylisz, bo przyjmuja, dlatego nie można się dogadać czasami.
    Miałem przeprawy z takimi na różnych infoliniach. Przyjmijmy, że pracowałem
    przez lata w technicznym tp i wierz mi, że zawodowiec to nie to co ktoś z
    ulicy wykuty na blachę, co to nie ma pojęcia co z czego wynika i jak
    powstaje usługa. Tego im nie mówią a człowiek siedzi przed terminalem i
    czyta pytania z kompa krok po kroku;) Wątpię czy powiedzą mu jaką szerokość
    ma pasmo w łączu telefonicznym i takie inne podstawy a na teście może takie
    pytanie być. Prawo Ohma też wypada znać i nie ważne że siedzi przy kompie,
    bo to są właśnie podstawy.
    Oprócz orientacji w temacie liczy się cierpliwość dla klienta i nie
    wyobrażam sobie żeby na koniec taki Troll powiedział komuś kto potrzebyje
    pomocy, że tamten jest "jebnięty" i nie będzie z nim więcej rozmawiał.
    No cóż, Troll jak to troll...
    Też nie łapię tego o co pyta Troll, bo o nic właściwie nie zapytał, poza
    podaniem kilku informacji, że złożył, do czego i będzie miał test w
    poniedziałek. Skoro poprawnie nie zadał pytania, to i nie otrzymał żadnej
    konkretnej odpowiedzi

    P.

  • 15. Data: 2006-03-12 12:05:29
    Od: Als <1...@1...pl>

    Dnia Sun, 12 Mar 2006 12:09:30 +0100, Troll napisał(a):

    > no to fajnie kazdy zrozumial co napisalem nikt nieodpowiedzial na temat
    > niezwykle pomocni jestescie na tej grupie naprawde
    > wielkie dzieki

    zacytuję tu najpierw cały twój pierwszy post:

    Ja bym ci podpowiedział tak - twoja wiedza ogólna na temat interpunkcji
    oraz kultury (sądząc po twoich wypowiedziach typu "jestescie jebnieci
    ludzie" czy "nieinteresuje mnie co sobie myslici o mnie") jest żadna,
    ortografia tylko trochę lepiej - te trzy kwestie musisz poprawić, jeżeli
    chcesz pracować w obsłudze klienta (wbrew pozorom raport napisany w stylu
    "dzownil klient ale mnie nieinteresuje jego problemy" dyskwalifikuje
    ciebie, a nie dzwoniącego). No chyba, że jesteś fanem tych mniej
    rozgarniętych konsultantów Blue Line i chcesz na nowo wyznaczyć nowe, dolne
    standardy obsługi klienta TP :-P
    Poza tym wydaje mi się, że PROSZĄC o pomoc należałoby zachować się
    grzecznie, bo to ty prosisz, a my możemy (ale wcale nie musimy) pomóc. Bo
    pomoc tobie to nie jest żaden przywilej ani łaska z twojej strony.

    --
    Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

    [Humor zeszytów] Dżdżownica jest spiczasta, bo gdyby była prostokątna to by
    się bardzo męczyła przy wchodzeniu w ziemię.

  • 16. Data: 2006-03-12 12:05:47
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:dv0r74$avr$1@wulkan.npnet.org>
    Troll <t...@n...org> pisze:

    > no to fajnie kazdy zrozumial co napisalem nikt nieodpowiedzial na
    > temat

    A czego Ty właściwie oczekujesz?
    Piszesz, że masz test z wiedzy ogólnej. Myślę, że jeśli dysponujesz tą
    wiedzą w takim zakresie, w jakim posługujesz się językiem polskim (a wiele
    wskazuje na to, że poziom jest zbliżony), to niewielkie są szanse, byś
    przeszedł przez to pierwsze sito. Poza tym, po tym jak się tu "kulturalnie"
    zaprezentowałeś, sprawiasz wrażenie człowieka, który nie bardzo nadaje się
    na stanowisko pracy z klientem.

    --
    PozdrawiaM

  • 17. Data: 2006-03-12 20:17:35
    Od: Troll <t...@n...org>

    oglnie stwierdzam ze jestescie ludzmi prostymi (charakter cos w rodzaju
    "zenka z pod sklepu") szukacie sobie tylko tematu zeby sie wywyzszyc w
    grupie na to mi wyglada
    moje pytanie (prosbe o pomoc napisalem calkiem ladnie i grzeczie z
    zachowanie pewnych zwrotow grzecznosciowych) uzyskalem tylko nagane
    jak bede chcial zeby ktos mi wytknol moje wady to zwroce sie z prosba do
    osoby na ktorej mi zalerzy ktora mnie zna a nie jakichs obcych
    nieznaczacych nic dla mnie
    pomoc nic mi niemusicie wasz wybor wasza sprawa
    ja sie o to spytalem dlatego bo jestem troche zestresowany (wiedze jakas
    posiadam ale uspokoil by mnie fakt poznania mniej wiecej rodzaju testu)
    niema co sie czepiac moje pisowni w pracy bo przez telefon sie raczej
    niepisze
    niekorzystam ze znakow przystankowych i polskich literek poniewaz mi sie
    tak szybciej pisze i sadze ze skladnie mam w miare wporzadku
    wszystko wychodzi zrozumiale
    do kazdej rzeczy mozna sie przyczepic jak sie ma nadmiar czasu i jest
    sie wscipskim (i wy wychodzicie jaknajbardziej na takich)
    moje kilka linijek (tych chamskich) to chwilka braku kontroli nad emocjami
    nieograniczalem sie bo niewidzialem powodu dla ktorego mial bym to zrobic
    jesli chodzi o mnie jako pracownika to juz jakis czas pracowalem na
    stanowiskach w ktorych praca to kontakt z ludzmi i w tym niezawiodlem

    podsumowujac to co napisalem powyzej

    chcialem abyscie (ktos) wsparli mnie w jakis sposob na duchu cytuja
    jedno lub dwa pytania z testu zebym sie nim nieprzejmowal
    uzyskalem wiele odpowiedzi zadna niepokrywala sie z tematem
    niewidzie sensu dalszej rozmowy z wami tutaj (zakladam ze wy dojdziecie
    do podobnego wnisku) ale itak sie znajdzie jakis uzytkownik ktory bedzie
    chcial mi napisac jak brzydko pisze jaki to ja niedobry niewychowany
    jestem jaki to ja mam brzydki rodzaj formulowania zdan czemu ja taki
    leniwy jestem itd.
    piszcie sobie dowoli jak wam to sprawia przyjemnosc
    ja sie zawiodlem na was
    prosilem o pomoc a wy sie na mnie wyrzylisci

    pozdrawiam
    tomasz zboch

  • 18. Data: 2006-03-12 20:58:21
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:dv1ram$e3n$1@wulkan.npnet.org>
    Troll <t...@n...org> pisze:

    [ciach]

    Teraz dopiero zauważyłam Twojego nicka.

    --
    M.

  • 19. Data: 2006-03-12 21:47:59
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dv221f$5tu$1@news.mm.pl Nixe <n...@f...peel> pisze:

    > Teraz dopiero zauważyłam Twojego nicka.
    Zostaw...
    Przecież (nie czepiając się już nawet kretyńskiego braku interpunkcji) ten
    ćwierćinteligent pewnie nawet _mówi_ z błędami ortograficznymi... ;)

    Jotte

  • 20. Data: 2006-03-13 01:00:56
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > zlorzylem papiery do telekomunikacji polskiej na pracownika oblugujacego
    > telefonik mianowice pomoc neostrady
    nie jest to sama tepsa, tylko jedna z licznych firm-córek. ale to akurat nie
    jest istotne
    > czyli dzwoni klient i mowi niedziala mi neostrada a ja mam mu
    > telefonicznie pomoc zeby dzialala
    albo inaczej mówiąc - poprowadzić klienta przez proces instalacji/ odzysku
    hasła/naprowadzenia na przyczynę nie działania internetu (wirusy) itp itd

    > w poniedzialek mam test z wiedzy ogolnej
    Generalnie w pracy na infoliniach masz kilka tematów do opanowania, z czego
    najważniejsze wątki to umiejętności tzw. miękkie i twarde. z twardych, to
    sprawa prosta - znajomość informatyki, w tym windowsów, instalacja modemu,
    karty sieciowej, konfiguracja itp. Z miękkich - przede wszystkim
    umiejętność dobrej komunikacji z klientem. Wiedza ogólna, jaka będzie
    sprawdzana to najprawdopodobniej właśnie ten wycinek. czyli - w jaki sposób
    zwracać się do klienta, jak znajdować odpowiedzi na nurtujące go pytania,
    jak nie olewać itp
    > moze juz ktos to przechodzil i mogl by mi cos podpowiedziec ?
    na tyle dawno że dokładnie już nie pamiętam.

    Przypomniała mi się dość śmieszna sytuacja z infolini neo. Dzwoni człowiek
    "mam problem", ja na to "ok, proszę mi powiedzieć jakim kolorem świeci się
    ikonka w prawym dolnym rogu ekranu", a gość mi na to "przykro mi, jestem
    niewidomy a komputer odczyta mi tylko tekst". moja szybka reakcja "a , to
    przepraszam, nie zauważyłem" i dalsza rozmowa już odpowiednio podryfowała
    (zresztą zakończona sukcesem). to tak na marginesie sytuacji nainfolinii,
    która może się zdarzyć
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---