PracaGrupypl.praca.dyskusje › test w poniedzialek help (neostrada)

  • 21. Data: 2006-03-13 01:05:18
    Temat: Re: test w poniedzialek help (neostrada)
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > . Tego im nie mówią a człowiek siedzi przed terminalem
    > i czyta pytania z kompa krok po kroku;) Wątpię czy powiedzą mu jaką
    > szerokość ma pasmo w łączu telefonicznym i takie inne podstawy a na teście
    > może takie pytanie być.
    to akurat na szkoleniu jak najbardziej jest :) wstępny test jest tylko
    pytaniem o predyspozycje do pracy, szczegółów uczy się na szkoleniach

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 22. Data: 2006-03-13 05:50:04
    Od: Troll <t...@n...org>

    gromax

    DziĘkuje :)

  • 23. Data: 2006-03-13 06:56:11
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    vertret napisał(a):

    > dobrze robisz ze sie witasz z ludzmi ale przydaloby sie jeszcze uzywac znakow
    > przestankowych jak nie wiesz co to jest to poszukaj zeszytow z podstawowki bo
    > mozesz miec problem z praca jest to tez wiedza ogolna takich testow nie
    > widzialem wiec moze ktos inny cos powie ciekawego ale mam nadzieje ze ci
    > pomoglem naprowadzic na dobry trop jak byc lepszym

    he he dobre, dobre, :)

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 24. Data: 2006-03-13 06:57:29
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    exit <josh11 napisał(a):

    > to jest chyba juznet a nie egzamin na studia,chyba cie sie cos
    > popi*******:-))bo tutaj obowiazuja inne zasady......

    ta, tutaj ortografia i interpunkcja nie obowiazuje.

    > PS.najwyzsza pora samemu siegnac do zeszytow......masz szanse byc
    > lepszym....bo jak na razie 2+ za stylistyke.

    błyskotliwy to Ty nie jesteś zbytnio, skoro nie wyłapałes dyskretnej
    ironii ...

  • 25. Data: 2006-03-13 10:38:13
    Od: WL <n...@m...com>

    Troll wrote:

    > sie wscipskim

    To ma cos z cipkami wspolnego??

    Primo: zwroc uwage przede wszystkim na pisownie "nie" z roznymi
    czesciami mowy. Pozniej zwroc uwage na znaki przestankowe. Nie dlatego,
    ze nam sie tak podoba. Dlatego, ze nie mozemy zrozumiec co co Ci chodzi.
    Pozniej przepros za swoje wyczyny i _porzadnie_ napisz swoje pytanie.
    Moze ktos Ci odpowie.

    MSPANC
    WL