eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjetest w poniedzialek help (neostrada) › Re: test w poniedzialek help (neostrada)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: test w poniedzialek help (neostrada)
    Date: Mon, 13 Mar 2006 02:00:56 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 33
    Message-ID: <dv2gc8$rh7$1@inews.gazeta.pl>
    References: <dutt92$6jk$1@wulkan.npnet.org>
    Reply-To: gromax@WYT_NIJ_TO_interia.pl
    NNTP-Posting-Host: pragma.gl.digi.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1142211784 28199 213.227.72.212 (13 Mar 2006 01:03:04 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 13 Mar 2006 01:03:04 +0000 (UTC)
    X-User: gromax
    User-Agent: KNode/0.8.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:176687
    [ ukryj nagłówki ]

    > zlorzylem papiery do telekomunikacji polskiej na pracownika oblugujacego
    > telefonik mianowice pomoc neostrady
    nie jest to sama tepsa, tylko jedna z licznych firm-córek. ale to akurat nie
    jest istotne
    > czyli dzwoni klient i mowi niedziala mi neostrada a ja mam mu
    > telefonicznie pomoc zeby dzialala
    albo inaczej mówiąc - poprowadzić klienta przez proces instalacji/ odzysku
    hasła/naprowadzenia na przyczynę nie działania internetu (wirusy) itp itd

    > w poniedzialek mam test z wiedzy ogolnej
    Generalnie w pracy na infoliniach masz kilka tematów do opanowania, z czego
    najważniejsze wątki to umiejętności tzw. miękkie i twarde. z twardych, to
    sprawa prosta - znajomość informatyki, w tym windowsów, instalacja modemu,
    karty sieciowej, konfiguracja itp. Z miękkich - przede wszystkim
    umiejętność dobrej komunikacji z klientem. Wiedza ogólna, jaka będzie
    sprawdzana to najprawdopodobniej właśnie ten wycinek. czyli - w jaki sposób
    zwracać się do klienta, jak znajdować odpowiedzi na nurtujące go pytania,
    jak nie olewać itp
    > moze juz ktos to przechodzil i mogl by mi cos podpowiedziec ?
    na tyle dawno że dokładnie już nie pamiętam.
    >
    Przypomniała mi się dość śmieszna sytuacja z infolini neo. Dzwoni człowiek
    "mam problem", ja na to "ok, proszę mi powiedzieć jakim kolorem świeci się
    ikonka w prawym dolnym rogu ekranu", a gość mi na to "przykro mi, jestem
    niewidomy a komputer odczyta mi tylko tekst". moja szybka reakcja "a , to
    przepraszam, nie zauważyłem" i dalsza rozmowa już odpowiednio podryfowała
    (zresztą zakończona sukcesem). to tak na marginesie sytuacji nainfolinii,
    która może się zdarzyć
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --
    -> komputer już od 250 zł <-
    _/\z/\a/\p/\r/\a/\s/\z/\a/\m/\_

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1