PracaGrupypl.praca.dyskusjetest w poniedzialek help (neostrada) › Re: test w poniedzialek help (neostrada)
  • Data: 2006-03-13 01:00:56
    Temat: Re: test w poniedzialek help (neostrada)
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zlorzylem papiery do telekomunikacji polskiej na pracownika oblugujacego
    > telefonik mianowice pomoc neostrady
    nie jest to sama tepsa, tylko jedna z licznych firm-córek. ale to akurat nie
    jest istotne
    > czyli dzwoni klient i mowi niedziala mi neostrada a ja mam mu
    > telefonicznie pomoc zeby dzialala
    albo inaczej mówiąc - poprowadzić klienta przez proces instalacji/ odzysku
    hasła/naprowadzenia na przyczynę nie działania internetu (wirusy) itp itd

    > w poniedzialek mam test z wiedzy ogolnej
    Generalnie w pracy na infoliniach masz kilka tematów do opanowania, z czego
    najważniejsze wątki to umiejętności tzw. miękkie i twarde. z twardych, to
    sprawa prosta - znajomość informatyki, w tym windowsów, instalacja modemu,
    karty sieciowej, konfiguracja itp. Z miękkich - przede wszystkim
    umiejętność dobrej komunikacji z klientem. Wiedza ogólna, jaka będzie
    sprawdzana to najprawdopodobniej właśnie ten wycinek. czyli - w jaki sposób
    zwracać się do klienta, jak znajdować odpowiedzi na nurtujące go pytania,
    jak nie olewać itp
    > moze juz ktos to przechodzil i mogl by mi cos podpowiedziec ?
    na tyle dawno że dokładnie już nie pamiętam.

    Przypomniała mi się dość śmieszna sytuacja z infolini neo. Dzwoni człowiek
    "mam problem", ja na to "ok, proszę mi powiedzieć jakim kolorem świeci się
    ikonka w prawym dolnym rogu ekranu", a gość mi na to "przykro mi, jestem
    niewidomy a komputer odczyta mi tylko tekst". moja szybka reakcja "a , to
    przepraszam, nie zauważyłem" i dalsza rozmowa już odpowiednio podryfowała
    (zresztą zakończona sukcesem). to tak na marginesie sytuacji nainfolinii,
    która może się zdarzyć
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---