PracaGrupypl.praca.dyskusjetechnical writer › Re: technical writer
    From: Mariusz <s...@w...pl_NO_SPAM>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: technical writer
    Date: Wed, 09 Apr 2003 17:06:43 +0200

    Janusz Szpilewski wrote:

    > Zmiana trybu studiowania to powazny problem. Musisz zdecydowac czy to
    > rzeczywiscie koniecznosc czy tylko nadarzajaca sie okazja... Mimo
    > wszystko mogloby sie wydawac, ze pisanie dokumentacji to nie jest
    > zajecie heavy duty i znaczna czesc tej pracy mozna wykonywac w dowolnym
    > miejscu o dowolnej porze... Dzis studia dzienne na informatyce +
    > potwierdzona praktyczna znajomosc angielskiego to powazny argument na
    > rynku pracy. W zwiazku z tym byc moze powinienes porozmawiac z szefem o
    > ewentualnej pracy na pol etatu, tak abys nie musial przerywac studiow.
> [...]

    To nadarzajaca sie okazja a nie koniecznosc. Nie jestem w trudnej sytuacji
    materialnej. Jesli chce u nich pracowac niestety o studiach dziennych moge
    zapomniec. Bylem w dziekanacie rozmawialem na temat wszystkich mozliwych
    wariantow i nie da rady. Indywidualny tok tez nie bedzie mozliwy. Tylko
    zaoczne. Pracy na pol etatu nie bedzie. Pewnie chcieli by abym na 2 etaty
    robil :) tyle jest roboty. Pozatym musze zmienic miejsce zamieszkania.
    Mieszkanie i wszystko inne mi oplaca wiec jak mowilem warunki naprawde
    super ale ... no wlasnie... ambicja aby pozniej robic cos wiecej i jak
    najbardziej zwiazanego z informaryka, moze programowanie, szef projekru,
    cos w tym stylu. No nic. Wlasnie przed chwila zadzwonilem do firmy i
    postawilem pewne warunki co do mozliwosci rozwoju wlasnej osoby oraz
    awansu. Jak mam sie sprzedac to na konkretnych warunkach. Tak mi sie
    wydaje. Zobaczymy co odpowiedza.

    Pozdrawiam,

    Mariusz