PracaGrupypl.praca.dyskusjetechnical writer › Re: technical writer
  • Data: 2003-04-09 21:47:28
    Temat: Re: technical writer
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) napisał(a):

    > raczej bzdecenie. kazdemu tak nawijaja makaron na uszy bo wiedza ze na
    > pewnych stanowiskach po prostu nikt nie chce kisnac jak ogorek w
    > sloiku nie wiadomo ile lat :)

    Też tak myślę. Kiedyś, jak mi się będzie chciało, spiszę te wszystkie złote
    góry, gruszki na wierzbie i perspektywy sięgające granic Galaktyki, jakie mi
    obiecywano przy zatrudnianiu się w niektórych firmach. Czasem, jak mi smutno,
    to sobie przypominam, zestawiam z później zaobserwowanym stanem faktycznym i
    od razu mi się wesoło robi.

    JoP