PracaGrupypl.praca.dyskusjetechnical writer › Re: technical writer
  • Data: 2003-04-09 21:39:24
    Temat: Re: technical writer
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> writes:

    > Pewnie, można próbować zahaczyć się w dziale handlowym - jakiś asystent
    > handlowca, etc. Oczywiście zależy, czym się handluje, ale ogólnie handlowanie
    > w branży IT może byc całkiem przyjemne. (Done that.) Inna możliwość to np.
    > zostanie testerem oprogramowania.

    jesli u niej programowanie odpada, to odradzalabym bycie testerem.
    od testerow wymaga sie po prostu pisania programow tez :)
    tzn. narzedzi do testowania, jakiejs harness co bedzie te testy
    uruchamiac i raportowac efekty etc. nie da sie wszystkiego zalatwic
    gotowym orpogramowaniem, niestety, poza tym nie kazda firma ma ochote
    bulic za licencje takich rzeczy jak np. winrunner czy inne pierdoly.

    jesli sie jako tester programowac nie umie, to jedyne na co mozna
    liczyc to funkcja takiego kogos, kto ino klika tam, gdzie mu wskaza
    madrzejsi... ani to przyszlosciowa praca, ani zajmujaca, lepiej sobie
    dac siana. zreszta, do testowania trzeba miec talent tez.
    (pracowalam 4 lata jako tester przy czym do programowania nigdy nie
    mialam talentu wiec wiem jaka to kula u nogi).

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net