PracaGrupypl.praca.dyskusjetechnical writer › Re: technical writer
    Date: Wed, 09 Apr 2003 15:10:46 +0200
    From: Janusz Szpilewski <j...@o...fr>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: technical writer

    Mariusz wrote:

    > Czyli co proponujecie? Mam spore ambicje i nie chcialbym zostac na etapie
    > pisania dokumentacji forever. Oplaca sie rzucac studia dzienne informatyke
    > i isc na zaoczne zeby pracowac na takim stanowisku? W zsadzie to wolalbym
    > pracowac jako ktos inny po pewnym czasie.

    Zmiana trybu studiowania to powazny problem. Musisz zdecydowac czy to
    rzeczywiscie koniecznosc czy tylko nadarzajaca sie okazja... Mimo
    wszystko mogloby sie wydawac, ze pisanie dokumentacji to nie jest
    zajecie heavy duty i znaczna czesc tej pracy mozna wykonywac w dowolnym
    miejscu o dowolnej porze... Dzis studia dzienne na informatyce +
    potwierdzona praktyczna znajomosc angielskiego to powazny argument na
    rynku pracy. W zwiazku z tym byc moze powinienes porozmawiac z szefem o
    ewentualnej pracy na pol etatu, tak abys nie musial przerywac studiow.
    Zarobki itd., o ile nie jestes w szczegolnie trudnej sytuacji osobistej
    powinny byc w tym momencie sprawa drugoplanowa.

    Pozdrawiam,
    Janusz