PracaGrupypl.praca.dyskusjetechnical writer › Re: technical writer
    From: "Janusz Szpilewski" <j...@o...fr>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: technical writer
    Date: Wed, 9 Apr 2003 13:38:06 +0200

    M. Miller" <n...@p...ninka.net> wrote:

    > a ja nie widzialam w zadnej firmie jeszcze zeby z technical writer
    > awansowac na stanowisko managerskie.
    > no joke. to sie nie zdarza.

    W przypadku awansu duzo wiecej zalezy od predyspozycji konkretnej osoby niz
    dzialu w ktorym pracuje. Awans do managementu nie musi byc koniecznie
    bezposredni. Na podstawie osobistych obserwacji uwazam, ze sciezka kariery
    tech writing - deployment design/management - any management jest dosc
    naturalna. Oczywiscie zakladajac, ze dana osoba ma odpowiednie
    predyspozycje.

    Pozdrawiam,
    Janusz