PracaGrupypl.praca.dyskusje › targi

  • 1. Data: 2003-05-05 05:40:44
    Temat: targi
    Od: "olo_77" <o...@z...tlen.pl>

    Hej

    Jak to jest z targami? Jeśli spędziłem na nich cały weekend to czy należy mi
    się jakaś kasa za to czy nie? Jeśli tak, bardzo proszę o informacje na
    jakiej podstawie i ile.

    Dziękuję z góry,
    Aleksander

  • 2. Data: 2003-05-06 20:22:43
    Temat: Re: targi
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 5 May 2003 07:40:44 +0200, "olo_77"
    <o...@z...tlen.pl> zakodował:

    >Jak to jest z targami? Je?li spędziłem na nich cały weekend to czy należy mi
    >się jaka? kasa za to czy nie? Je?li tak, bardzo proszę o informacje na
    >jakiej podstawie i ile.

    Jak to jest z kamieniołomem? Byłem tam cały weekend. Czy należy mi się
    jakaś kasa za to?

    MSPANC

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-05-06 21:17:24
    Od: "olo_77" <o...@z...tlen.pl>

    Użytkownik "Kaizen" <x...@c...sz> napisał ...

> [...]
    Je?li tak, bardzo proszę o informacje na jakiej podstawie i ile.

    > Jak to jest z kamieniołomem? Byłem tam cały weekend. Czy należy mi się

    jesli chcesz pomoc to pomoz. jesli nie to odpusc i idz sobie pobiegac.
    zaoszczedzisz wielu osobom niepotrzebnego otwierania bzdurnych postow

    bez pozdrowien i z zerowym powazaniem,
    Olek

    dla reszty pozdrowienia oczywiscie :)

  • 4. Data: 2003-05-07 05:06:29
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 6 May 2003 23:17:24 +0200, "olo_77"
    <o...@z...tlen.pl> zakodował:

    >jesli chcesz pomoc to pomoz. jesli nie to odpusc i idz sobie pobiegac.
    >zaoszczedzisz wielu osobom niepotrzebnego otwierania bzdurnych postow

    Jak chcesz, to pytaj. Jak nie umiesz pytać, to "idź sobie pobiegać.
    zaoszczędzisz wielu osobom niepotrzebnego otwierania bzdurnych
    postów".
    Jak ta sugestia nie była dla ciebie zrozumiała - sorry, przeceniłem
    Twoją inteligencję.
    Napiszę łopatologicznie - znaczenie ma czy w kamieniołomach/na targach
    byłeś na wycieczce czy wysłał Cię tam pracodawca.
    Ma znaczenie, jaką masz umowę.
    Czy pracujesz w firmie państwowej, czy prywatnej.
    Co masz w regulaminie pracy i wynagradzania.
    Jeszcze parę parametrów może mieć znaczenie.

    >bez pozdrowien i z zerowym powazaniem,

    OK, jak nie chcesz, to nie będę też z Tobą rozmawiał.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775