PracaGrupypl.praca.dyskusje › szukam pracownika

  • 1. Data: 2004-01-12 10:15:15
    Temat: szukam pracownika
    Od: "Monika Zając" <m...@i...pl>

    Szukam pracowników:
    1. Dokumentalista - pisarz techniczny
    wymagane umiejętności:
    > średnia ogólna znajomość zagadnień informatycznych
    > duże doświadczenie w posługiwaniu się pakietem MS Office (przede
    wszystkim Word, ale tez PowerPoint i Excel)
    > predyspozycje techniczno-inżynierskie
    > umiejętność samodzielnej pracy twórczej
    > dobra znajomość języka polskiego
    > predyspozycje pisarskie (umiejętność pisania opracowań technicznych)
    > znajomość języka angielskiego w piśmie
    > orientacja w tematyce kryptografii i podpisu cyfrowego

    2. Specjalista zabezpieczeń informatycznych
    wymagane umiejętności:
    > dobra znajomość tematu, orientacja w rynku oraz doświadczenie z
    dziedziny zabezpieczania systemów informatycznych i sieciowych
    > znajomość przykładowych produktów typu firewall, IDS, VPN itp.
    > dobra znajomość systemów serii Windows Server i dowolny Unix / Linux
    > orientacja w tematyce kryptografii i podpisu cyfrowego
    > podstawowa znajomość zagadnień polityk bezpieczeństwa
    > bierna znajomość w piśmie informatycznego języka angielskiego

    3. Projektant systemów informatycznych
    wymagane umiejętności:
    m...@i...pl kontakt

  • 2. Data: 2004-01-12 10:51:13
    Temat: Re: szukam pracownika
    Od: "Katarzyna" <k...@g...pl>

    Mam wszystkie predyspozycje i spęniam Pana kryteria. Czekam na odpowiedź.>

  • 3. Data: 2004-01-14 23:01:41
    Od: "Nnnn" <j...@g...pl>

    spĘniaj lepiej kryteria z języka polskiego

  • 4. Data: 2004-01-15 10:29:16
    Od: b...@o...pl

    Jestem technikiem informatyki i na oferte pracy Dokumentalista spełniam wymogi
    prócz tej znajomości języka , ale sobie z tym bym poradziła. Feler cały
    istnieje w tym iż nie napisane jest gdzie dana Firma , która chce zatrudniać
    czy też Agencja, się znajduje(chodzi oczywiście o miejscowość).
    Z poważaniem
    Beata Wdzieńkońska

  • 5. Data: 2004-01-15 20:58:48
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-01-15 11:29, osoba przedstawiająca się jako "b...@o...pl"
    napisała:

    > Jestem technikiem informatyki i na oferte pracy Dokumentalista spełniam wymogi

    Ehh... Dla technika informatyki nie powinno być problemem zajrzeć w
    nagłówek posta a następnie wpisać w przeglądarkę adres http://www.iss.pl ;)

    # ___ _ _
    # <_*_> //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    # (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.5PL // GG:2091615 // /
    -8---(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 6. Data: 2004-01-15 21:42:03
    Od: t...@p...onet.pl (Teos)

    Witaj,

    W Twoim liście datowanym 15 stycznia 2004 (11:29:16) można przeczytać:

    Jak nie piszą to na 99,9% W-wa :-)

    --
    Pozdrowienia,
    Teos mailto:t...@p...onet.pl

  • 7. Data: 2004-01-16 07:22:43
    Od: "Pearl" <p...@z...pl>

    Użytkownik "Katarzyna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Mam wszystkie predyspozycje i spęniam ***Pana*** kryteria. Czekam na
    odpowiedź.

    Poza tym "spęnianiem", o którym pisze Nnnn (15.01.04 00:01), podpowiem Ci,
    że płeć lepiej rozpoznawać na podstawie imienia, a nie nazwiska. :)

    --
    Pozdrawiam.
    Perła pearl5(malpa)poczta.onet.pl

  • 8. Data: 2004-01-16 11:08:06
    Od: b...@o...pl

> [...]
    > Do Pawła Kruka. Otóż nie każdemu się chce szukać w ten sposób woli łatwiejszą
    drogę, a jeśli chodzi o taki sposób namierzania nadawcy to nie jest problem,
    potrafię po adresie IP znaleźć hosta jesli o to Ci chodziło. Phiiii

  • 9. Data: 2004-01-16 19:47:43
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-01-16 12:08, osoba przedstawiająca się jako "b...@o...pl"
    napisała:

> [...]
    > drogę, a jeśli chodzi o taki sposób namierzania nadawcy to nie jest problem,
    > potrafię po adresie IP znaleźć hosta jesli o to Ci chodziło. Phiiii

    Już choćby z tego powodu że odpowiadasz na mój post domyśliłem sie że to
    do mnie ;)
    Nie miałem zamiaru podważać Twoich kwalifikacji ani nie interesują mnie
    Twoje umiejętności szpiegowskie ale stwierdzam, że jesteś chyba odrobinę
    niedowartościowana skoro tak reagujesz.
    IMHO moje rozwiązanie jest najprostszym sposobem na zapytanie kogoś skąd
    pisze. Na pewno prostszym i szybszym (jedno kliknięcie myszką) niż
    wysłanie na grupę posta z takim pytaniem i czekanie na odpowiedź, która
    się pojawi albo i nie. Zresztą lepsze wrażenie na pt. pracodawcy sprawi
    osoba, która idąc na rozmowę lub pisząc list motywacyjny da do
    zrozumienia że zadała sobie odrobinę trudu żeby się dowiedzieć coś o
    firmie, z którą planuje związać swoją najbliższą (a czasem i dalszą)
    przyszłość. A jakie jest lepsze źródło informacji o firmie niż jego
    własna strona internetowa (tym bardziej że instytutowa jest nawet ciekawa) ?

    # ___ _ _