PracaGrupypl.praca.dyskusje › wyborcza

  • 1. Data: 2004-01-12 11:09:29
    Temat: wyborcza
    Od: "zzz" <v...@c...pl>

    wyborcza - czy te ogloszenia sa fikcja? widze ogloszenie na stanowisko
    kierownicze -wymagania sa prawie zadne, ale wymagane jest 2 letnie dosw. w
    branzy nie zwiazanej z dzialalnosci firmy. Jakos mi to nie pasuje...
    wiem, wiem - pewnie zle napisalem cv ze nikt sie nie oddzywa, ale skoro
    milion osob spelnia wymagania minus to jedno szczegolne to co mozna
    pomyslec?

  • 2. Data: 2004-01-12 12:59:23
    Temat: Re: wyborcza
    Od: "sajmon_templer" <f...@p...onet.pl>

    > ale skoro
    > milion osob spelnia wymagania minus to jedno szczegolne to co mozna
    > pomyslec?

    ...Jedna osoba wie od początku procesu rekrutacji, że się dostanie z
    pewnością

    ST

  • 3. Data: 2004-01-12 20:39:41
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <k...@W...interia.pl>

    Użytkownik "zzz" <v...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiem, wiem - pewnie zle napisalem cv ze nikt sie nie oddzywa, ale skoro
    > milion osob spelnia wymagania minus to jedno szczegolne to co mozna

    Firmy często ogłaszają fikcyjne rekrutacje, aby dać konkurencji znać, że się
    rozwijają.
    Szary człowieczek nigdy nie wie czy to lipna rekrutacja, czy rzeczywiście
    kogoś potrzebują.
    Ewentualnie dają ogłoszenie po to, aby ten gostek co aktualnie siedzi na tym
    stanowisku wziął się do roboty, bo już szukają kogoś na jego miejsce...

    To marketoidy wymyślają takie sztuczki, zamiast wziąć się do roboty i zacząć
    produkcję, ewentualnie tego gostka wezwać na dywanik do szefa i napakować mu
    młotkiem do czaszki, żeby zaczął rabotać zamiast opier..... się przy biurku
    z GG, Tlenem czy innym komunikatorem on-line......

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów] GG: 6287018

  • 4. Data: 2004-01-12 22:25:36
    Od: "Tony_Soprano" <p...@o...pl>

    Użytkownik "zzz" <v...@c...pl> napisał w wiadomości

    Witam,

    Ja akurat zawsze szukam przez wyborczą pracy
    i już kilka razy znalazłem, także te ogłoszenia to nie zawsze
    fikcja, ale często się zdarza że to tylko pic....
    mam znajomych w różnych firmach i słyszałem różne
    dziwne rzeczy....także nic mnie już nie zdziwi.....

    Pozdro.
    TS

  • 5. Data: 2004-01-13 18:03:57
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

> [...]
    biurku
    > z GG, Tlenem czy innym komunikatorem on-line......

    Chlopaki, moze sami wzielibyscie sie d robotyzamiast dorabiac ideologie do
    niczego. naprawde fantazji wam nie moge odmowic, gorzej ze strona
    merytoryczna.

    Troche juz w branzy siedze, widzialem lepsze lub gorsze ogloszenia, ale bez
    przesady, sa duzo bardziej skuteczne formy reklamy, jak i badania
    konkurencji niz ogloszenie rekrutacyjne.