PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w SITA

  • 1. Data: 2004-01-12 06:25:33
    Temat: Praca w SITA
    Od: Adam Turowski <a...@w...com.pl>

    Witam,
    Czy ktoś z grupowiczów może coś powiedzieć na temat pracy w SICIE?
    Najpierw trzeba zaliczyć szkolenie (za które trzeba zapłacić, chyba
    250), a potem powinno się dostać oferty. Czy ktoś tego próbował i może
    się podzielić przemyśleniami?

    Pozdrawiam,
    Adam

  • 2. Data: 2004-01-12 12:53:15
    Temat: Re: Praca w SITA
    Od: "Piotr Bańczarowski" <p...@w...pl>

    hi
    ja tam nie mam zaufania do jakiejkolwiek firmy która każe sobie
    płacić za możliwość pracy
    pzdr
    PB

  • 3. Data: 2004-01-12 20:58:10
    Od: Mariusz Lotko <i...@w...pl>

    Adam Turowski wrote:

> [...]
    > Najpierw trzeba zaliczyć szkolenie (za które trzeba zapłacić, chyba
    > 250), a potem powinno się dostać oferty. Czy ktoś tego próbował i może

    W dobie bezrobocia - wysmienity pomysl na wzrost obrotow. Musze
    podpowiedziec mojemu ojcu, zeby kazdemu kto chce sprzedawac u niego
    w sklepie nakazal kupic sobie kompletne wyposazenie lazienki (w ramach
    szkolenia), a pozniej "zobaczymy".

    Nie dajcie sie nabijac w butelke.

    --
    Mariusz Lotko
    http://www.lotko.magma-net.pl/ksiazki/ - nie moje, znacznie lepsze

  • 4. Data: 2004-01-12 22:12:04
    Od: "Jan" <m...@b...pl>

    Użytkownik "Piotr Bańczarowski" <p...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:btu53m$ncm$1@SunSITE.icm.edu.pl...
    > hi
    > ja tam nie mam zaufania do jakiejkolwiek firmy która każe sobie
    > płacić za możliwość pracy
    > pzdr
    > PB
    Popieram!!!
    A ja jak będę chciał u nich kupić kurs, to każę sobie zapłacić, bo
    przecież w takich czasach klient to towar, za który trzeba płacić.
    PZDR!

  • 5. Data: 2004-01-13 18:05:59
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    Ale mowisz o firmie Sita, ktore sprzedaje cudowne maszynki do nauki jezykow
    czy o firmie sprzatajacej??

    Jesli chodzi o te od cudownych okularow i slowek, to sobie odpusc, jesli zas
    chodzi o sprzatajaca, to nie slyszalem powazniejszych zarzutow

  • 6. Data: 2004-01-14 07:12:13
    Od: Adam Turowski <a...@w...com.pl>

    Kamil wrote:
    > Ale mowisz o firmie Sita, ktore sprzedaje cudowne maszynki do nauki jezykow

    Aha, możesz coś więcej powiedzieć?

    Akurat moja siostra się ich ofertą interesuje i potrzebuje argumentów,
    żeby ją zniechęcić.

    Pozdrawiam,
    Adam

  • 7. Data: 2004-01-14 13:15:35
    Od: <m...@b...net>

    "Adam Turowski" <a...@w...com.pl> wrote in message

    > Aha, możesz coś więcej powiedzieć?
    >
    > Akurat moja siostra się ich ofertą interesuje i potrzebuje argumentów,
    > żeby ją zniechęcić.

    niestety nie mam osobiscie argumentow, oprocz takich, ze ludzie niezawistni,
    ale jednak znajacy TROCHE temat (tlumacze) wypowiadaja sie o tej metodzie z
    ironiczna poblazliwoscia, jako o sposobie robienia w butelke za pomoca
    "zaawansowanych srodkow technicznych".
    zapytam jednak mojej lepszej (polowy ;) ktora uczy jezyka obcego zawodowo,
    moze wie wiecej na ten temat.
    ZANIM siostra wylozy pieniadze na butelke ;) radze tez zadac rzeczowe
    pytanie (z prosba o konkretne wyliczenie wad i zalet) w grupach
    dyskusyjnych - np w pl.hum.tlumaczenia - choc w naglowku przydaloby sie
    umiescic "OT"
    jest chyba wiecej grup dot. nauki jezykow?

    marek