PracaGrupypl.praca.dyskusjeszukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!! › Re: szukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!!
    From: "fajna laska" <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: szukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!!
    Date: Mon, 3 Jan 2005 14:14:28 +0100

    Użytkownik "Kania" napisał w wiadomości

    > Kilka dni temu firma, w ktorej pracuje opublikowala w sieci ogloszenia o
    > wolnych stanowiskach wraz z wymaganiami i opisem dokumentow, jakie trzeba
    > zlozyc.
    >
    > Do tej pory splynela chyba setka aplikacji i zadna nie spelniala wymogow
    > opisanych w ogloszeniu...
    >
    > Zastanawiam sie, czy to tak trudno przeczytac do konca ogloszenie?

    Na pl.praca.oferowana jest ogloszenie z takimi oczekiwaniami:

    Nasze oczekiwania:
    - Wykształcenie wyższe / studentka
    - Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
    - Umiejętność zarządzania czasem i planowania
    - Doskonała znajomość obsługi komputera
    - Biegła znajomość pakietu Office
    - Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
    - Miła prezencja
    - Otwartość, szczerość, uczciwość
    - Komunikatywność
    - Dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego

    Nie wiem jak Ty ale ja tu czegos nie rozumiem. Albo trzeba ten angielski
    znac biegle albo bedzie to dodatkowym atutem. Bardzo czesto pracodawca nie
    potrafi sklecic konkretnego ogloszenia dlatego dostaje takie aplikacje na
    jakie zasluzyl :)

    --
    Za uwagę dziękuje
    fajna laska