PracaGrupypl.praca.dyskusjeszukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!! › Re: szukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!!
  • Data: 2005-01-03 18:45:56
    Temat: Re: szukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!!
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    slawek w news:crc2np$bt3$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

    > A co w wypadku gdy "wróg" się podstępnie i skutecznie kryje
    > a i wyjść z tej kryjówki nie chce

    Wróg - oblężony, czy wróg - atakujący? ;-)

    > (patrz oferty pracy w drugim obiegu dla wtajemniczonych
    > - niestety smutna rzeczywistość) ?:)

    Ameryki odkrywać nie trzeba - koń trojański ;-) Czyli wkręcić się jakoś
    (przynajmniej jednym uchem albo jednym okiem) do kręgu wtajemniczonych. A
    jeśli się nie uda... trudno. Moim zdaniem to nie podłość ze strony
    pracodawców (chociaż bywa i tak), ale zwyczajna ludzka natura. Ja dla
    przykładu gdy chcę coś kupić to również zaczynam od sklepów w pobliżu. Jeśli
    nie znajdę tego czego szukam, albo cena mnie nie zadowoli - szukam dalej.
    Ale tak od razu poszukiwania zaczynać od drugiego końca kraju... to jest
    bezzasadne.

    > Inna sprawa, ze można też już popaść w zniecierpliwienie i stracić
    > zimną krew.

    Prawda, ale to strzelenie sobie samobója. Pretensje o przegrany mecz można
    mieć wtedy wyłącznie do siebie.

    pozdrawiam
    Greg