PracaGrupypl.praca.dyskusjeszukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!! › Re: szukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!!
  • Data: 2005-01-03 22:50:49
    Temat: Re: szukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!!
    Od: "tiras" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A ja bym odpowiedział na to: "Pracodawcy - piszcie konkretne ogłoszenia!!!"
    Dla mnie ogłoszenie jest konkretne jeśli: zawiera nazwę firmy (sprawdzam),
    nazwę stanowiska, zakres obowiazków i oferowaną stawkę lub "przedział
    cenowy". Idiotom którzy pytali: "A ile chciałby pan zarabiać?" odpowiadałem
    zawsze "milion dolarów. stać cie na mnie?" i wychodziłem.
    Przecież jeśli staram się o pracę to MUSZĘ wiedzieć za ile (nawet w
    przybliżeniu) będę pracował. A robienie z tego tajemnicy jest IDIOTYCZNE!!!
    Jeśli widzę w ogłoszeniu, lub po kontakcie tel. stawkę która mi odpowiada,
    to OK - rozmawiamy dalej. A jeśli nie to nie zawracam sobie głowy taką
    ofertą. I ja nie tracę czasu i potencjalny pracodawca który pod koniec
    "wielostopniowego procesu rekrutacji" po podaniu kwoty usłyszy ode mnie
    "spierd..aj"
    Na szczęście w mojej branży nie ma zbyt wielu pracodawców-debili. Jest
    konkretna rozmowa i konkretne warunki. I tak powinno być wszędzie.
    Przejrzyście i jasno.
    Pozdrawiam. TIRas (Scania R 580)