PracaGrupypl.praca.dyskusje › szkolenie kto ma zaplacic ??

  • 1. Data: 2002-03-04 15:56:12
    Temat: szkolenie kto ma zaplacic ??
    Od: <p...@t...pl>

    Witam

    mam pytanie
    czy pracodawca moze ode mnie wymagac
    abym zaplacicl za szkolenie
    ktore ma przeprowadzic pracownik
    nazej firmy ???

    Pozdrawiam
    Pruszek

  • 2. Data: 2002-03-04 17:02:05
    Temat: Re: szkolenie kto ma zaplacic ??
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    > mam pytanie
    > czy pracodawca moze ode mnie wymagac
    > abym zaplacicl za szkolenie
    > ktore ma przeprowadzic pracownik
    > nazej firmy ???

    tylko jesli nie jest to szkolenie obowiazkowe
    oraz jesli nie jest Ci ono niezbedne do wykonywania pracy.
    nich zgadne.. szkolenie BHP ? ;)

    pozdrawiam

    romek

  • 3. Data: 2002-03-04 17:33:43
    Od: <p...@t...pl>

    > tylko jesli nie jest to szkolenie obowiazkowe
    > oraz jesli nie jest Ci ono niezbedne do wykonywania pracy.
    > nich zgadne.. szkolenie BHP ? ;)
    >
    > pozdrawiam
    >
    > romek

    czesc

    nie, to nie BHP
    mam prowadzic biuro kredytowe
    w nowym miescie i szkolenie
    dotyczy jego prowadzenia
    (zasady ewidencji itp. )
    i wlasciciel zarzyczyl sobie
    ze mam zaplacic 100 zł za przeszkolenie
    "bo pani Ewa musi za cos zyc" - tzn pani sekretarka

    dechy co ???

    Pozdrawiam
    Pruszek

    P.S. na szczescie mam druga prace na oku