PracaGrupypl.praca.dyskusje › oplata za szkole - odliczenie

  • 1. Data: 2002-03-04 12:48:10
    Temat: oplata za szkole - odliczenie
    Od: <g...@p...onet.pl>

    witam.

    ucze sie prywatnie(informatyka) i place ponad 800 miesiecznie za czesne.
    jestem informatykiem i zakladam firme.
    czy ktos wie ile z czesnego moge wrzucic w koszta uzyskania przychodu ?

    dzieki
    MAriusz

  • 2. Data: 2002-03-04 13:24:13
    Temat: Re: oplata za szkole - odliczenie
    Od: "Jola" <s...@p...onet.pl>

    Wszystko..:-)))

  • 3. Data: 2002-03-04 15:33:52
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    > witam.
    >
    > ucze sie prywatnie(informatyka) i place ponad 800 miesiecznie za czesne.
    > jestem informatykiem i zakladam firme.

    Podaj na grupe (jeżeli to nie tajemnica), gdzie to aż tak "zdzierają skórę"
    z uczniów.
    Będzie to dobry temat na dyskusję o pracy i nauce.

    Wiesiek

  • 4. Data: 2002-03-05 10:14:31
    Od: <g...@p...onet.pl>

    > Podaj na grupe (jeżeli to nie tajemnica), gdzie to aż tak "zdzierają skórę"
    > z uczniów.
    > Będzie to dobry temat na dyskusję o pracy i nauce.
    >
    > Wiesiek

    nie tajemnica -PJWSTK
    ja place 830 PLN /mc
    ale nowi placa kolo 1000/mc
    to na inzynierce a na magisterce juz ponad 1000
    to za wieczorowe studia.
    wszystkojest na www.pjwstk.waw.pl

    moze brzmi to groznie, ale studiujac i pracujac mozna wyzyc.
    poza tym gdyby nie nauka, to nie bylo lepszych by zarobkow itd.

    pewnie pojawia sie glosy ze PJWSTK to wylegarnia baranow ...
    owszem, ale dlatego ze przyjmuja kazdego, kto ma kase.
    potem zdzieraja z nich grube sumy za powtarzanie przedmiotow.

    jednak sa tam ludzie ktorzy chca sie czegos nauczyc.

    pozdrawiam
    MG

  • 5. Data: 2002-03-05 17:20:31
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    > nie tajemnica -PJWSTK
    > ja place 830 PLN /mc
    > ale nowi placa kolo 1000/mc
    > to na inzynierce a na magisterce juz ponad 1000
    > to za wieczorowe studia.
    > wszystkojest na www.pjwstk.waw.pl

    No a wszyscy płaczą że przy tej recesji nie można robić dobrych interesów.
    A tu mamy przykład dokładnie odwrotny, jak na recesji zrobić duze
    pieniadze.;)))

    Pozdrawiam
    Wiesiek