PracaGrupypl.praca.dyskusje › swiadectwo

  • 1. Data: 2004-07-25 20:51:18
    Temat: swiadectwo
    Od: Lukasz <l...@g...pll>

    witam,
    dostalem od ostatniego pracodawcy swiadectwo pracy w ktorym jest kilka
    bledow (m.in dlugosc mojego zatrudnienia). czy jesli zaniose teraz owe
    swiadectwo pracy do nowego pracodawcy, to czy on w jakis sposob
    sprawdza czy faktycznie pracowalem w tej firmie i czy dane na nim sa w
    100% prawdziwe, czy tylko wylicza na jego podstawie nalezny urlop
    itp.?
    blad jest dla mnie raczej korzystny, starego pracodawce poprosilem o
    wystawienie nowego swiadectwa, lecz jest na urlopie i nie wiem kiedy
    je dostane.

  • 2. Data: 2004-07-25 21:18:38
    Temat: Re: swiadectwo
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Sun, 25 Jul 2004 22:51:18 +0200, na pl.praca.dyskusje, Lukasz napisał(a):

    > czy on w jakis sposob
    > sprawdza
    Tego co on zrobi nikt nie może przewidzieć, ale kłamstwa zazwyczaj mają
    krótkie nogi np. świadectwo może się nie pokrywać z wpisem do książeczki
    zdrowia, poza tym pracodawca zawsze przekazuje dane do ZUSu niezależnie od
    świadectwa pracy.

    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 3. Data: 2004-07-25 21:52:42
    Od: Lukasz <l...@g...pll>

    On Sun, 25 Jul 2004 23:18:38 +0200, MEva <x...@x...pl> wrote:

    >Tego co on zrobi nikt nie może przewidzieć, ale kłamstwa zazwyczaj mają
    >krótkie nogi

    oczywiscie, tym bardziej ze to nie moja wina ze zostalo blednie
    wypelnione :/

    >np. świadectwo może się nie pokrywać z wpisem do książeczki
    >zdrowia, poza tym pracodawca zawsze przekazuje dane do ZUSu niezależnie od
    >świadectwa pracy.

    tzn.? z czystej ciekawosci, jakie dane przekazuje?

  • 4. Data: 2004-07-25 22:02:33
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [Lukasz] - 2004-07-25 23:52:

    > tzn.? z czystej ciekawosci, jakie dane przekazuje?

    Np daty rozpoczęcia i zakończenia pracy.
    Urlop i tak będziesez miał wyliczony proporcjonalnie do czasu pracy u
    nowego pracodawcy bez względu na to czy w poprzedniej pracy
    wykorzystałeś czy nie. Ewentualnie jak napisali Ci za dużo zatrudnienia
    to możesz mieć większy limit roczny, z którego będzi wyliczany
    przysługujący urlop.

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 5. Data: 2004-07-25 22:19:54
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    powiedz nowemu pracodawcy o zaistniałej sytuacji i będziesz miał jasna
    sytuację. A to czy poprzedni pracodawca poproawi ci czy nie, to będzie
    sprawa drugorzedna. W kadrach podpowiedza ci co najlepiej w tej sytuacji
    zrobić.
    A jasność sytuacji raczej powinno wpłynąć pozytywnie na twój wizerunek w
    nowej firmie

    gromax

  • 6. Data: 2004-07-26 17:31:04
    Od: Lukasz <l...@g...pll>