PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa o dzieło a status bezrobotnego - pytanie

  • 1. Data: 2004-07-25 11:29:52
    Temat: umowa o dzieło a status bezrobotnego - pytanie
    Od: "Rafał W" <s...@i...pl>

    Witam serdecznie,

    chciałbym zapytać o następujęcą rzecz: Czy jeśli mam chwilowo ( miesiac,
    i mam zamiar do podjęcia pracy na zasadzie umowy o pracę ( jeszcze około
    miesiac ) utrzymać ten stan ) status bezrobotnego w Urzędzie Pracy to mogę
    legalnie wykonać jakąś Umowę o Dzieło nie zmieniając w UP tego statusu ?
    Chodzi mi o to, czy nie będą mnie potem ścigać za to, że uzyskałem jakieś
    dochody będąc formalnie bezrobotnym ? ( czy jest powiedzmy jakaś maksymalna
    kwota, którą można sobie wypracować będąc zarejestrowanym jako bezrobotny
    ? )

    Bardzo dziękuję z góry za odpowiedź i pozdrawiam

    Rafał

  • 2. Data: 2004-07-25 13:53:57
    Temat: Re: umowa o dzieło a status bezrobotnego - pytanie
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 25 Jul 2004 13:29:52 +0200, Rafał W <s...@i...pl>
    napisał:

    > Bardzo dziękuję z góry za odpowiedź i pozdrawiam

    Nic nie wolno ci zarabiac
    Mozesz sie wyrejestrowac na dzien wyplaty za umowe o dzielo i dzien
    pozniej zarejestrowac na powrot.
    Nie ma legalnej mozliwosci dorabiac bedac bezrobotnym.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##