PracaGrupypl.praca.dyskusje › stopa bezrobocia w czerwcu 2001

  • 1. Data: 2002-05-09 11:08:46
    Temat: stopa bezrobocia w czerwcu 2001
    Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl>

    Bardzo pilnie poszukuje informacji (niestety nie mam dostepu do rocznika
    statyst. a internet okazal sie niepomocny ;-(( ) - potrzebuje pomocy dla
    kolezanki, ktora traci prace.
    Potrzebuje danych dotyczacych stopy bezrobocia w woj. lodzkim w czerwcu
    2001.
    Sprawa bardzo pilna - od tego zalezy jak dlugo bedzie uprawniona do
    pobierania zasilku.

    Z gory serdecznie dziekuje za pomoc.

    Magda

  • 2. Data: 2002-05-09 12:33:14
    Temat: Re: stopa bezrobocia w czerwcu 2001
    Od: "Krzysztof" <K...@i...pl>

    Użytkownik "Magdunia" <m...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2001.
    > Sprawa bardzo pilna - od tego zalezy jak dlugo bedzie uprawniona do

    Cześć !!

    Wejdź tutaj: http://www.praca.gov.pl/stat/

    przewiń na dół i zaznacz woj. łódzkie i rok 2001, odznacz pozostałe ... i
    <pokaz> i to wszystko... - mi pokazało ze w łódzkim w czerwcu 2001 było
    17% bezrobocia.

    pozdrawiam
    Krzysiek

  • 3. Data: 2002-05-09 12:49:42
    Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <K...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > przewiń na dół i zaznacz woj. łódzkie i rok 2001, odznacz pozostałe ... i
    > <pokaz> i to wszystko... - mi pokazało ze w łódzkim w czerwcu 2001 było

    Dzieki wielkie...

    Magda

  • 4. Data: 2002-05-10 07:37:27
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    ale pamietaj, ze okres pobierania zasilku zalezy
    od stopy bezrobocia na terenia pup a nie wojewodztwa ....

    http://puplowicz.one.pl/bez.html art.25

    co do stopy, to na www.praca.gov.pl/stat spr. statyski powiatowe na VI'2001
    dla danego wojewodztwa

    Jean