eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjestandardy dzialu sprzedazy vs. negocjacje › Re: standardy dzialu sprzedazy vs. negocjacje
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: standardy dzialu sprzedazy vs. negocjacje
    Date: Fri, 8 Jul 2005 17:08:28 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 36
    Message-ID: <dam4m3$bg0$1@inews.gazeta.pl>
    References: <dalsaj$4kj$1@inews.gazeta.pl> <op.stlnxfu40ohrn9@donkichot>
    Reply-To: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>
    NNTP-Posting-Host: pc66.daszynskiego.silesianet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1120835075 11776 84.234.121.66 (8 Jul 2005 15:04:35 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Jul 2005 15:04:35 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    X-Priority: 3
    X-User: sobczyk.webdesign
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:154229
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela> napisał w
    wiadomości news:op.stlnxfu40ohrn9@donkichot...
    > Dnia 08-07-2005 o 14:45:48 Maciek Sobczyk
    > <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> napisał:
    >
    > > I teraz proszę o ocenę sprzedawcy: sprzedał, więc to jest na plus.
    > > Zastosował technikę negocjacji negatywnie wpływającą na postrzeganie
    > > firmy -
    > > minus.
    > >
    > > Jaka jest obiektywna ocena?
    >
    > Nie zgadzam się, że zastosowana technika wpływa negatywnie na postrzeganie
    > firmy. Wpływa, owszem, na jej wizerunek, ale niekoniecznie jest to wpływ
    > wartościujący. Pytanie: czy interesuje Cię ocena z punktu widzenia
    > pracodawcy sprzedawcy? Jeśli tak, załeży ona od tego, czy tenże pracodawca
    > życzy sobie takiego wizerunku, jak mu sprzedawca buduje.

    Szczerze, interesuje mnie skuteczność. Sprzedawca zamykając transakcję robi
    raptem 20% dla wizerunku firmy. Pozostałe 80% robi funkcjonalność
    produktu/jakość usługi i sam sprzedawca, prowadząc skuteczne działania
    posprzedażowe. Nie wiem, jak podzielić te 80%. Różni ludzie różnie twierdzą.
    Czy to będzie np. 60% - produkt/usługa, 20 - sprzedawca, czy zgodnie z
    teorią, że klient porzuca dostawcę przez niewłaściwą obsługę: 20 - produkt,
    60 - sprzedawca? :)

    > Plus. Subiektywnie: moim zdaniem.
    Moim zdaniem też plus :)

    > I owszem, NTG. ;)
    sorry ;)

    pozdrawiam
    m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1