PracaGrupypl.praca.dyskusje › spoldzielnia mieszkaniowa

  • 1. Data: 2007-01-18 19:24:41
    Temat: spoldzielnia mieszkaniowa
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Spoldzielnia mieszkaniowa wymyslila sobie, ze w klatce schodowej (blok
    jest b. duzy i jest tylko jedna klatka) bedzie portier a wejscie do
    klatki schodowej bedzie tylko na karte chipowa. ilosc kart
    chipowych/mieszkanie = ilosc zameldowanych osob.
    do mnie do domu przychodzi siostra, posiedziec sobie na internecie - ma
    klucze, wszystko jest ok. tylko teraz nie moze w ogole wejsc do klatki,
    bo nie przysluguje jej karta. prezes sm absolutnie nie wyraza zgody na
    wydanie dodatkowej karty "ze wzgledow bezpieczenstwa", ale proponuje
    jednoczesnie, ze przeciez siostra moze wytlumaczyc sie portierowi do
    kogo i po co idzie i portier ja wpusci.
    pytanie: jakie paragrafy lamie sm?

    pozdr

  • 2. Data: 2007-01-18 19:30:06
    Temat: Re: spoldzielnia mieszkaniowa
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 18-01-2007 o 20:24:41 o`rety <o`rety@pl.pl> napisał(a):

    > Spoldzielnia mieszkaniowa wymyslila sobie, ze w klatce schodowej (blok

    > pytanie: jakie paragrafy lamie sm?
    >
    > pozdr

    Idź na pl.soc.prawo

    --
    "Może i te wasze kontuzje są bolesne, ale tysiące krów będą cierpieć
    znacznie bardziej, kiedy NBA przywróci skórzane piłki".

  • 3. Data: 2007-01-19 08:34:39
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 18 sty o godzinie 20:24, na pl.praca.dyskusje, o`rety napisał(a):

> [...]
    > wydanie dodatkowej karty "ze wzgledow bezpieczenstwa", ale proponuje
    > jednoczesnie, ze przeciez siostra moze wytlumaczyc sie portierowi do

    Spadłem z krzesła - ten "prezes" ma coś z główką najwyraźniej.
    Co Ci ograniczają .... wszystko.
    Wolność przyjmowania kogo chcesz w mieszkaniu - na ten przykład.
    Co będzie gdy zamówisz pizzę przez telefon? gdy zawezwiesz hydraulika do
    kraniku w mieszkaniu - będziesz musiał oczekiwać przy portierze na tego
    kogoś?
    bzdura!!
    To nie Ty jesteś dla SM - tylko SM jest dla Ciebie - jako jeden z iluś tam
    tysięcy spółdzielców - wypłacasz pensje temu prezesowi - daj mu to do
    zrozumienia.
    Uczestniczysz wogóle w zebraniach, zgromadzeniach, spotkaniach
    organizowanych przez SM?

    A tak poza tym ... jest projekt na te czytniki?
    Jak otwierać będą się drzwi? Chodzi mi o np. ewakuację ... bo jak mneimam
    będize sterowanie elektryczne .... wiesz niuans związany z np. zamkiem
    "Normal open", "normla close" ;)
    Wiele domofonów jest wogóle źle montowanych - przez pseudo-firemki które
    nie mają pojęcia że wtedy takie drzwi są zaporą która uniemożliwia wyjście
    podczas np. pożaru i blok taki staje się klatką.

    --
    Herbi
    19-01-2007 09:34:36

  • 4. Data: 2007-01-19 09:47:50
    Od: Herakles <h...@b...pl>

> [...]
    > wydanie dodatkowej karty "ze wzgledow bezpieczenstwa", ale proponuje
    > jednoczesnie, ze przeciez siostra moze wytlumaczyc sie portierowi do

    NTG, ale na pewno złóż w spółdzielni oficjalne pismo o przydzielenie karty
    twojej siostrzyczce.

  • 5. Data: 2007-01-19 11:59:39
    Od: "kantor" <krzysztoft_WYCIOSAJ_TO_@akte_WYCIOSAJ_TO_.com.pl>

    Użytkownik "Herakles" <h...@b...pl> napisał w wiadomości

    > NTG, ale na pewno złóż w spółdzielni oficjalne pismo o przydzielenie karty
    > twojej siostrzyczce.

    Ja bym złozył pismo o przydzielenie kart wszytkim znajomym jakich
    posiadam...
    Bo to moja sprawa komu (jakiej rzeszy ludzi) udostepniam dostep do mojego
    mieszkania...
    Moja sprawa czy przychodza oni na sex, wódkę, zrobić sobie fotkę z moim
    kotem czy podlać kwiatki...
    Wystąpiłbym o jakies 200 kart conajmniej... wtym połowa nie imiennych
    <założenie, że mam pudło kluczy które wedruje z rąk do rąk - w razie
    potrzeby :),
    wszak mogę prowadzić dom baaaaardzo otwarty - i SM nic do tego :) >

    A portier niema prawa wypytywac ludzi o cel ich wizyt.
    PS. Zorientuj sie czy jest mozliwość jakiegoś złożenia oficjalnej prośby o
    badanie psychiatryczne dla prezesa -
    bo najwyraźniej coś z kimś jest nie tak, a piastujac stanowisko w którym ma
    wpływ na róźne rzeczy - może stwarzać zagrożenie dla osób lub mienia.

    Pozdrawiam
    kantor

  • 6. Data: 2007-01-19 12:38:29
    Od: Analog <a...@w...to.op.pl>

> [...]
    > bo najwyraźniej coś z kimś jest nie tak, a piastujac stanowisko w którym ma
    > wpływ na róźne rzeczy - może stwarzać zagrożenie dla osób lub mienia.
    "Nie będzie kabaretu! Będzie chór!"
    --
    Analog

  • 7. Data: 2007-01-19 12:52:12
    Od: "kantor" <krzysztoft_WYCIOSAJ_TO_@akte_WYCIOSAJ_TO_.com.pl>

    Użytkownik "Analog" <a...@w...to.op.pl> napisał w wiadomości
    > "Nie będzie kabaretu! Będzie chór!"

    hahaha... rzeczywiście alternatywy 4 :))))))))))))
    Zdecycowanie ROTFL :)))))))))

    kantor

  • 8. Data: 2007-01-19 21:32:18
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik o`rety napisał:

> [...]
    > wydanie dodatkowej karty "ze wzgledow bezpieczenstwa", ale proponuje
    > jednoczesnie, ze przeciez siostra moze wytlumaczyc sie portierowi do

    kurde, sorki, ale to nie ta grupe mialo isc.
    "omskło mnie sie"

    czesc pracy!