PracaGrupypl.praca.dyskusje › NAWIĄŻE_KONTAKT

  • 1. Data: 2007-01-18 11:08:57
    Temat: NAWIĄŻE_KONTAKT
    Od: n...@o...pl

    witam!
    potrzebuję nawiązać kontakt z osobami sporządzającymi
    abstrakty,albo zawodowo albo dorywczo. Branża obojętna, firma
    również. Moim celem jest wymiana doświadczeń w tym zakresie w
    celach prywatnych.
    pozdrawiam
    kinga155

  • 2. Data: 2007-01-18 14:26:17
    Temat: Re: NAWIĄŻE_KONTAKT
    Od: Maciej Ślużyński <m...@i...pl>

    Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    .com...
[...]

    A co to są "abstrakty", że tak zapytam z głupia frant?

    Bo może i ja je sporządzam, a nic o tym nie wiem? ;-)

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński

  • 3. Data: 2007-01-18 16:09:18
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 18-01-2007 o 15:26:17 Maciej Ślużyński <m...@i...pl>
    napisał(a):

> [...]
    > kinga155
    >
    > A co to są "abstrakty", że tak zapytam z głupia frant?
    >
    > Bo może i ja je sporządzam, a nic o tym nie wiem? ;-)

    A research to wiesz co znaczy? :>

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Abstrakt

    --
    "Może i te wasze kontuzje są bolesne, ale tysiące krów będą cierpieć
    znacznie bardziej, kiedy NBA przywróci skórzane piłki".

  • 4. Data: 2007-01-18 16:33:43
    Od: Maciej Ślużyński <m...@i...pl>

    Użytkownik "Tomek P." <a...@y...pl> napisał w wiadomości

    .com...

    > A research to wiesz co znaczy? :>
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Abstrakt

    A... to ja nie wiedziałem, że abstrakt to streszczenie a research - to
    szukanie :-P

  • 5. Data: 2007-01-18 16:42:27
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 18-01-2007 o 17:33:43 Maciej Ślużyński <m...@i...pl>
    napisał(a):

    > Użytkownik "Tomek P." <a...@y...pl> napisał w wiadomości

    > A... to ja nie wiedziałem, że abstrakt to streszczenie a research - to
    > szukanie :-P

    Mało wiesz, użyłem i tak przystepnego słowa. Przypadkiem zajrzałem wczoraj
    do jakiegoś Computerworlda z połowy 2006 i wiem, że ostatnio po polsku nie
    mówi się na to "research" tylko "infobrokering".

    ;-)))

  • 6. Data: 2007-01-18 17:46:57
    Od: Maciej Ślużyński <m...@i...pl>

    > Przypadkiem zajrzałem wczoraj do jakiegoś Computerworlda z połowy 2006 i
    > wiem, że ostatnio po polsku nie mówi się na to "research" tylko
    > "infobrokering".

    Piękny jest ten język polski, nieprawdaż?

    A slowo przez Ciebie przytoczone składa się tak na moje oko z trzech
    członów. Przetłumaczyć je sobie jestem w stanie, ale zrozumieć - ni w ząb
    :-)))

  • 7. Data: 2007-01-18 17:55:48
    Od: sg <a...@s...org.pl_without>

    Dnia 18-01-2007 o 18:46:57 Maciej Ślużyński <m...@i...pl>
    napisał(a):

> [...]
    >
    > A slowo przez Ciebie przytoczone składa się tak na moje oko z trzech
    > członów. Przetłumaczyć je sobie jestem w stanie, ale zrozumieć - ni w

    lookinij przez to window jak te people po tym streecie gołają

  • 8. Data: 2007-01-18 17:57:25
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    napisał(a):

> [...]
    >
    > A slowo przez Ciebie przytoczone składa się tak na moje oko z trzech
    > członów. Przetłumaczyć je sobie jestem w stanie, ale zrozumieć - ni w

    Wiadomosci o łamaniu obrączek, to proste.

  • 9. Data: 2007-01-18 18:31:04
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 18 Jan 2007 18:57:25 +0100, "Tomek P." <a...@y...pl>
    wklepał(-a):

    >Wiadomosci o łamaniu obrączek, to proste.

    NTG, o rozwodach na pl.soc.prawo.

  • 10. Data: 2007-01-18 19:31:33
    Od: Maciej Ślużyński <m...@i...pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > NTG, o rozwodach na pl.soc.prawo.

    To nie jest o rozwodach, tylko o zawodach - i to nie miłosnych bynajmniej
    ;-)

    Ładnie brzmi - jestem infobrokeringerem :-P