PracaGrupypl.praca.dyskusjespoldzielnia mieszkaniowa › Re: spoldzielnia mieszkaniowa
    From: Herbi <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: spoldzielnia mieszkaniowa
    Date: Fri, 19 Jan 2007 09:34:39 +0100

    Dnia 18 sty o godzinie 20:24, na pl.praca.dyskusje, o`rety napisał(a):

    > Spoldzielnia mieszkaniowa wymyslila sobie, ze w klatce schodowej (blok
    > jest b. duzy i jest tylko jedna klatka) bedzie portier a wejscie do
    > klatki schodowej bedzie tylko na karte chipowa. ilosc kart
    > chipowych/mieszkanie = ilosc zameldowanych osob.
    > do mnie do domu przychodzi siostra, posiedziec sobie na internecie - ma
    > klucze, wszystko jest ok. tylko teraz nie moze w ogole wejsc do klatki,
    > bo nie przysluguje jej karta. prezes sm absolutnie nie wyraza zgody na
    > wydanie dodatkowej karty "ze wzgledow bezpieczenstwa", ale proponuje
> [...]

    Spadłem z krzesła - ten "prezes" ma coś z główką najwyraźniej.
    Co Ci ograniczają .... wszystko.
    Wolność przyjmowania kogo chcesz w mieszkaniu - na ten przykład.
    Co będzie gdy zamówisz pizzę przez telefon? gdy zawezwiesz hydraulika do
    kraniku w mieszkaniu - będziesz musiał oczekiwać przy portierze na tego
    kogoś?
    bzdura!!
    To nie Ty jesteś dla SM - tylko SM jest dla Ciebie - jako jeden z iluś tam
    tysięcy spółdzielców - wypłacasz pensje temu prezesowi - daj mu to do
    zrozumienia.
    Uczestniczysz wogóle w zebraniach, zgromadzeniach, spotkaniach
    organizowanych przez SM?

    A tak poza tym ... jest projekt na te czytniki?
    Jak otwierać będą się drzwi? Chodzi mi o np. ewakuację ... bo jak mneimam
    będize sterowanie elektryczne .... wiesz niuans związany z np. zamkiem
    "Normal open", "normla close" ;)
    Wiele domofonów jest wogóle źle montowanych - przez pseudo-firemki które
    nie mają pojęcia że wtedy takie drzwi są zaporą która uniemożliwia wyjście
    podczas np. pożaru i blok taki staje się klatką.

    --
    Herbi
    19-01-2007 09:34:36