PracaGrupypl.praca.dyskusjespoldzielnia mieszkaniowa › spoldzielnia mieszkaniowa
    From: o`rety <o`rety@pl.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: spoldzielnia mieszkaniowa
    Date: Thu, 18 Jan 2007 20:24:41 +0100

    Spoldzielnia mieszkaniowa wymyslila sobie, ze w klatce schodowej (blok
    jest b. duzy i jest tylko jedna klatka) bedzie portier a wejscie do
    klatki schodowej bedzie tylko na karte chipowa. ilosc kart
    chipowych/mieszkanie = ilosc zameldowanych osob.
    do mnie do domu przychodzi siostra, posiedziec sobie na internecie - ma
    klucze, wszystko jest ok. tylko teraz nie moze w ogole wejsc do klatki,
    bo nie przysluguje jej karta. prezes sm absolutnie nie wyraza zgody na
    wydanie dodatkowej karty "ze wzgledow bezpieczenstwa", ale proponuje
    jednoczesnie, ze przeciez siostra moze wytlumaczyc sie portierowi do
    kogo i po co idzie i portier ja wpusci.
    pytanie: jakie paragrafy lamie sm?

    pozdr