PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca

  • 1. Data: 2007-01-18 18:50:52
    Temat: praca
    Od: g...@o...pl

    ostatnio myślałem o utworzeniu stony dla bezrobotnych niedawno
    straciłem pracę
    na takich stronach brakuje mi przykładowych wynagrodzeń w róznych
    rejonach kraju
    linek do stron oferujących pracę
    np ceny zakwaterowań w duzych miastach
    itp

  • 2. Data: 2007-01-18 19:31:18
    Temat: Re: praca
    Od: "yale" <b...@s...net.pl>

[...]

    Nie obraź się ale ja się wcale nie dziwię że utraciłeś zatrudnienie.
    Napisałeś posta z którego należy się domyślać o co tak naprawdę Ci chodzi.
    Czy szukasz pomocy do wykonania takowej strony, czy pytasz o link do
    istniejącej już strony z podanymi kryteriami.
    IMHO nie warto się bawić w jakieś stronki tylko dobrze napisać CV wysłać
    gdzie trzeba i wybrać korzystną ofertę. Nie wierzę aby w tym kraju ktoś kto
    ma poukładane w głowie, miał wykształcenie nie zdobył jakiejkolwiek pracy. A
    sytuacja pracowników z każdą chwilą się poprawia - mowa oczywiście o tych co
    coś potrafią.

  • 3. Data: 2007-01-18 22:10:30
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1169146252.810845.81030@q2g2000cwa.googlegroups
    .com
    g...@o...pl <g...@o...pl> pisze:

    > ostatnio myślałem o utworzeniu stony dla bezrobotnych niedawno
    > straciłem pracę
    [cut reszta bełkotu]
    Nie dziwię się.

    --