PracaGrupypl.praca.dyskusje › socjalisci atakuja

  • 381. Data: 2005-10-17 10:01:44
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 17-10-2005 o 11:55:26 Qba <j...@t...zapytaj.gov.pl>
    napisał:

    > Użytkownik "Tomasz Płókarz"
    > <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    > Kaczyński nie jest za klerem?? ROTFL To czemu popiera go Rydzyk i
    > radiomaryjne oszołomy?

    Oczywiście, oczywiście - oszołomy to są ci, którzy są przeciwko układowi
    rządzacemu tym państwem?

    Podejrzewam, że o. Rydzyk popiera Kaczyńskiego z dokładnie tego samego
    powodu, co ja. Bo jest kontrkandydatem Tuska.

    --
    Wesołe Wścieklisko - blog o głupiej nazwie.
    http://tolep.blogspot.com

  • 382. Data: 2005-10-17 10:03:52
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 17-10-2005 o 11:59:31 Qba <j...@t...zapytaj.gov.pl>
    napisał:

    > Użytkownik "Immona" <c...@n...googlemailu> napisał w wiadomości

    > od
    >
    > Przy powszechności wyższego wykształcenia praca poniżej kwalifikacji
    > będzie
    > coraz częstszym zjawiskiem i z bogactwem społeczeństwa raczej związku to
    > nie
    > ma.

    A od kiedy papierek świadczy o kwalifikacjach?
    No, nieważne, widać do czego prowadzi dyskusja o wskaźnikach zamiast o
    rzeczywistości.

  • 383. Data: 2005-10-17 10:14:38
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    napisał w wiadomości news:op.sysbkqt8frn0ri@donkichot...

    > widać do czego prowadzi dyskusja o wskaźnikach zamiast o rzeczywistości.

    Jest odwrotnie.
    Do tego prowadzi dyskusja, gdy sie nie uznaje obiektywnych i powszechnie w
    swiecie stosowanych wskazników. A nie uznaje się, bo nie pasują do wlasnej
    obiektywnej wiji.

    vertret

  • 384. Data: 2005-10-17 10:20:53
    Od: "Qba" <j...@t...zapytaj.gov.pl>

    napisał w wiadomości news:op.sysbg6iifrn0ri@donkichot...
    > Podejrzewam, że o. Rydzyk popiera Kaczyńskiego z dokładnie tego samego
    > powodu, co ja. Bo jest kontrkandydatem Tuska.

    Ja popieram kandydaturę Tuska wyłącznie z tego powodu że uważam go za
    mniejsze zło niż Kaczyńskiego. A wzajemna sympatia Rydzyka z Kaczyńskim
    ułatwiła mi decyzje na kogo zagłosować - zawsze czułem niechęć do
    katolickich fanatyków.

  • 385. Data: 2005-10-17 10:25:19
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 17-10-2005 o 12:20:53 Qba <j...@t...zapytaj.gov.pl>
    napisał:

    > Użytkownik "Tomasz Płókarz"
    > <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>
    >
    > Ja popieram kandydaturę Tuska wyłącznie z tego powodu że uważam go za
    > mniejsze zło niż Kaczyńskiego. A wzajemna sympatia Rydzyka z Kaczyńskim

    Migdy nie istniała i nie istnieje.

    > ułatwiła mi decyzje na kogo zagłosować - zawsze czułem niechęć do
    > katolickich fanatyków.

    LOL. jest ktoś jeszcze na twojej czarnej liście?

  • 386. Data: 2005-10-17 10:27:12
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "Qba" <j...@t...zapytaj.gov.pl> napisał w
    wiadomości news:divtks$s4c$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > A wzajemna sympatia Rydzyka z Kaczyńskim ułatwiła mi decyzje na kogo
    zagłosować - zawsze czułem niechęć do katolickich fanatyków.

    Ja przed pierwszą turą włączyłem Radio Maryja, aby poznac opinie drugiej
    strony. Posłuchałem akurat rozmowy na antenie z panem Maciarewiczem i juz
    wiedziałem wszystko.

    vertret

  • 387. Data: 2005-10-17 10:28:03
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    vertret napisał(a):

    > Ja przed pierwszą turą włączyłem Radio Maryja, aby poznac opinie drugiej
    > strony. Posłuchałem akurat rozmowy na antenie z panem Maciarewiczem i juz
    > wiedziałem wszystko.

    Hehehe, pan Macierewicz potrafi operować słowem jak mało kto. Tak naprawdę
    żeby nie dać mu się zagadać obrona może być tylko jedna: nie słuchać ;)

    j.

  • 388. Data: 2005-10-17 10:53:01
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 17-10-2005 o 12:14:38 vertret <vertret@@@op.pl> napisał:

    > U?ytkownik "Tomasz P?ókarz"
    > <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>
    > napisa? w wiadomo?ci news:op.sysbkqt8frn0ri@donkichot...

    > Jest odwrotnie.
    > Do tego prowadzi dyskusja, gdy sie nie uznaje obiektywnych i powszechnie
    > swiecie stosowanych wskazników. A nie uznaje si?, bo nie pasuj? do
    > wlasnej
    > obiektywnej wiji.

    Nie załapałem. Twierdzisz, że odsetek osób kończących "wyższe studia" o
    czymkolwiek (z kwalifikacjami na czele) świadczy?

  • 389. Data: 2005-10-17 11:08:42
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@t...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:divlm6$vi9$1@news.onet.pl...

    > I pomysł nie przeszedł - z jednego ważnego powodu. Wprowadzenie go,
    > oznaczałoby de facto rezygnację z obowiązkowego II filaru - innymi słowy
    > człowiek mógłby już dziś otrzymywać gotówkę za coś, co powinien zużyć
    > dopiero na emeryturze.

    I bardzo dobrze. Jego decyzja. Zreszta zobacz, ze chcieli spod tej
    mozliwosci zastawienia wyjac pierwszy filar, tzn. obowiazkowa skladka dalej
    by istniala, tylko ze bylaby mniejsza i na minimalna emeryture. W sumie cos
    takiego mogloby byc, bo na obecnym etapie swiadomosci finansowej naszego
    narodu wiekszosc by otrzymana kase przepila, nie zainwestowala i rozumiem
    racje panstwa, ze nie chce potem miec problemu z cala rzesza dziadkow bez
    srodkow utrzymania; ta propozycja bylaby krokiem do przodu.

    > Podobnie z II filarem - przymus oszczędzania w II filarze możnaby
    > obejść, biorąc regularnie pożyczki pod jego zastaw i nie spłacając.

    No i? Na tym moze stracic tylko delikwent. Bank - ktory nie bedzie udzielal
    pozyczek w nieskonczonosc, tylko w zaleznosci od sumy zgromadzonej na II
    filarze - wyjdzie na swoje, bo w razie nie splacenia kase odzyska. Czlowiek,
    jesli te kase przepusci, pozbawi sie czesci emerytury. A jesli te kase
    dobrze zainwestuje, to moze nie bedzie to dla niego w najmniejszym stopniu
    bolesne :)

    I.

  • 390. Data: 2005-10-17 11:31:48
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    napisał w wiadomości news:op.sysaqvg8frn0ri@donkichot...

    > Czyli Twoim głosem steruje Lepper? Gratuluję.

    Biore pod uwage rozne czynniki, w tym Leppera i nie wstydze sie tego.

    > http://skocz.pl/tusk-nie
    > ten człowiek nie ma żadnych poglądów - jest zwykłym figurantem swoich
    > patronów.

    W calym tym tekscie sa zmienne wypowiedzi dotyczace kwestii
    swiatopogladowych i zycia osobistego. Ani slowa o gospodarce. Nie widze,
    zeby sie najpierw opowiadal za zwiekszeniem socjalu, a potem przeciw lub cos
    w tym stylu.

    Do tego caly ten tekst jest napisany przez radykalow, ktorzy uznaja tylko
    posiadanie pogladow rownie jednoznacznych jak oni. Jesli ktos mowi, ze ma
    watpliwosci, zastanowienia i pewna doze niezdecydowania odnosnie aborcji czy
    PRLu, to ja go rozumiem. To ludzkie i stanowiace objaw inteligencji, ze
    czlowiek ma watpliwosci, zastanawia sie, wysluchuje racji obu stron i jest w
    stanie zrozumiec motywy argumentow jednych i drugich. Albo ze jest
    niewierzacy, a potem zaczyna sie zastanawiac i powoli odkrywac te dziedzine
    zycia. Moze to byc pod publiczke, a moze byc autentyczne, ale to juz nie
    jest moja sprawa i politycznie mnie to nie obchodzi. Obchodzi mnie, co on
    takiego zrobi, co jakos wplynie na sytuacje moja i bliskich mi osob.
    Poczekamy i zobaczymy; jesli w czasie tej kadencji PO zaglosuje za jakas
    wybitnie szkodliwa gospodarczo ustawa, to swoje pro-POwskie i PRO-tuskowskie
    wystapienia na tej grupie jestem gotowa odszczekac. Ale jak mowilam, na
    podstawie ich koneksji nie sadze, zeby skrzywdzili przedsiebiorcow.

    > Przy okazji: Nocna Zmiana nie staje się mniej prawdziwa dlatego, że
    > została ostatnio dołączona do Naszego Dziennika i jest o ile wiem dość
    > często emitowana w TV Trwam. Tusk pokazał wtedy, po której jest stronie i
    > nic nie świadczy o tym, by się zmieniło cokolwiek w tej sprawie.

    Wiesz, mnie ten film zupelnie nie zbulwersowal. Rzad Olszewskiego
    gospodarczo byl beznadziejny i zamiast zajmowac sie tym, co istotne, mial
    obsesje na punkcie jakichs rozliczen. Rozsadniejsi zebrali sie i dogadali,
    zeby w legalnym glosowaniu go obalic.

    Jestem za tym, zeby kazdy pokrzywdzony mial dostep do teczek, poznal
    nazwiska donosicieli na niego i tych, ktorzy mu szkodzili, mogl ich pozwac o
    odszkodowania, jestem za tym, zeby zamknac tych, ktorzy bili i mordowali.
    Ale polityka niech poza tym osadzaja wyborcy, jestem przeciwna zakazywaniu
    obejmowania przez takich ludzi stanowisk, poza sadownictwem.

    I.